小妹近日成日都懶洋洋,可能因為天氣問題啦!!!成個人都好攰好冇精神,但收到Glamabox既3月盒子個人即刻精神曬啦!!!想知點解呢?!唔買關子啦,等我話俾大家知啦!!!

 

 

3月份既Glamabox不單止有護膚用品,而且仲有小妹最鍾意既健康飲品,真係令我感到好貼心呀!!!事不宜遲,睇下有D咩禮物啦!

 

 

 

鍾意飲不同類型健康飲品既小妹點可以唔首先介紹白蘭氏® InnerShine®升級版活顏馥莓飲呢?!

 

 

原來白蘭氏®InnerShine®升級版活顏馥莓飲,含有小妹平日最鍾意食既保眼睛既藍莓同補血既黑加侖子,仲有加入野櫻莓同紅莓,四種果莓都含抗氧化營養花青素,對女士們有益,而且添加左葡萄籽精華及抗氧化果皇巴西莓,令馥莓飲既抗氧化能力指數極高。

唔講唔知原來萄萄籽精華的原花青素抗氧化能力比维他命C及维他命E高,能高效對抗紫外線及游離基對肌膚的傷害,並能防止膠原蛋白流失,延緩細胞老化,令肌膚由內而外剔透亮澤。

 

飲既時候覺得個味酸酸甜甜好開胃,鍾意濃味飲品既朋友應該會好喜歡,而小妹鍾意比較淡味,所以用左少少冰水沖稀黎飲,都唔會太奇怪,好野今個夏天飲品LIST上又多左樣健康飲品啦!而且有張COUPON岩曬我去同媽媽入定D貨~~

 

第二樣為大家介紹既飲品就係菊皇茶啦!一打開真係好有驚喜呀!

 

 

原來菊皇茶係用原粒既草本材料製成,同平日見到一包既沖劑好唔同。菊皇茶有六種不同既草本材料,其中包括我成日會用黎沖水既枸杞子同杭白菊,而且仲有蓮子心、甘草、橘皮、胖大海再加上冰糖密封包裝。以上咁多種草本對身體都有益,可紓緩身體多種不適,滋潤開聲、清熱降火、排毒養顏。

 

小妹因為平日好多時都通宵達旦做野,第二日起身都難免有小小口氣,但飲左依個茶好似口氣小左,而且冇咁熱氣。一包仔就可以沖到1-2杯,如果自己再加入冰糖仲可以沖多2至3杯!!!平日成日同班朋友開通宵做野一齊飲就岩曬!!!

 

講完飲品又點可以唔講下skin care product 呢!!!今次就有1樣skin care product,就係Jayanti~~


小妹收到既係有機蘆薈面霜 同有機修護抗敏精華~

一睇產品介紹原來有機蘆薈面霜可以有滋養、舒緩、抗皺、潤滑和保濕的功用。特別針對敏感性肌膚,維持健康、年輕的肌膚。小妹天氣一轉就有小小皮膚敏感,用左面霜搽上面的確有功效,好值得回購呀!

 

而另一枝產品就係有機修護抗敏精華,小小一枝精華就有有機蘆薈、多種維生素和礦物質,可以幫助傷口癒合、消炎、抗衰老、緊緻毛孔等。

 

小妹試係手上既時候已經覺得好清爽,唔似一般精華咁有笠黏黏既感覺,小妹仲用黎搽係暗瘡位,真係2-3日就已經見唔到粒暗瘡。夏天不時出D暗瘡有左佢今個夏天唔怕暗瘡橫行啦!

 

夏天除左怕生暗瘡,小妹其實都怕曬黑,雖然我都算係好鍾意戶外活動既大小姐,但黑左真係要長D時間先可變白,所以防曬好重要。

今次Glamabox就為我帶黎La Roche-Posay水凝防曬隔離液&UVIDEA XL 每日高效隔離乳。


兩件產品分別有SPF 30同SPF 50 既防曬之餘同時改善肌膚。

水凝防曬隔離液蘊含專利LONG-UVA過濾因子,珍珠岩及控油因子,無香料防敏配方不阻塞毛孔,不含PARABEN。小妹搽上都覺得質地輕盈柔滑,膚色都有小改變,變得白了一點。 

UVIDEA XL 每日高效隔離乳可以抵禦黑色素沈澱、延緩日光老化,有效防護UVA紫外線,讓肌膚保濕舒適,抵禦紫外線導致之色斑、細紋、暗啞形成,膚色更為白晢、健康、明亮。

 

最後為大家介紹係DKNY綠蘋果女士淡香氛~

 

小小一瓶香氛味道清新,夏天就最岩用,而且小瓶包裝,方便平日做完運動既小妹係體育館沖完涼用啦!

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士喜好及膚質各有不同。
文中產品成分轉載自: http://www.glamabox.com/hk/tc/glamabox/sferangs-box-201401

Blogspot
elle
Glamablog
The Ztyle
pixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()