close

雖然近年卧蠶好流行,唔少朋友都對小妹講你個卧蠶位真係好大。但問心小妹覺得係一個煩惱,而且除左有大卧蠶小妹仲有一個大眼袋,無論點化妝都遮唔住,真係好討厭呀!



誰知突然之間有機會俾小妹接觸到位處於中環既LISSE,再認識到Botox,小妹終於可以為個眼袋減下肥啦!!!





好啦! 事不宜遲就等小妹話你地知LISSE同Botox點可以幫到小妹啦!

 

LISSE揉合醫學皮膚護理同突破性療膚哲學理念,為小妹同一眾愛美女士們打造出一個尊貴又寧靜的私人理療空間。



到底LISSE有幾舒適,大家睇下Center D相就知啦!

 

 

 

 
原來LISSE服務範疇有好多,除左有小妹享用到既醫學美容療程(如︰Botox)之外,仲有面部同全身既按摩及護理,而且更有脫毛療程添~ 
 
LISSE仲係2013同2014年榮獲世界豪華美容中心大獎,更榮獲亞洲最豪華醫學美容中心的榮譽,拎左咁多獎,小妹真係急不及待想試呀!
 
係打Botox之前當然要知Botox係D咩黎~ 
 
原來人面部老化時會令骨膠原流失,令皮膚失去彈性,就好容易令表情紋(動態紋)、細紋等出現。而Botox就係可以有效地將表情紋去除。
 
除此之外,Botox仲可以有助改善眼袋添,有得改善眼袋就係小妹最喜歡既~
 
LISSE挑選左獲得美國食品及藥物管理局(FDA)認可的治療方式保妥適®BOTOX®為客人注射。
 
 
保妥適®BOTOX®是一種經高科技化,從肉毒桿菌素A型(Botulinum Toxin Type A)中萃取的蛋白質,有助降低肌肉收縮張力,幫助臉部肌肉放鬆,從而撫平表情紋~
 
保妥適®BOTOX®仲可將兩側肥大的咀嚼肌局部失去張力,降低活動力,達致瓜子面效果,而且更能可以降低小腿肌肉收縮張力,使肥厚的肌肉變得纖細,助小腿回復平滑、纖瘦。而醫學範疇上更可以解決多汗症問題。
 
小妹有幸都可以試下BOTOX威力,雖然只係打左10units,小妹就選擇左眼袋位置,希望可以改善一下個眼袋啦!!!!
 
 
由於10units關係所以效果唔算明顯!!!但效果都應該可以LAST到4-6個月!!!
 
打完之後即刻已經可以離開LISSE,完全唔似打完BOTOX,冇膠面等既情況出現,SO NICE!!!就算過左幾日都唔會有任何副作用,好安全~~
 
 
是次試做時產品由LISSA提供,文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~
 
 
小妹仲有其他Blog,歡迎大家去睇~

BlogspotTheZtyleGlamablogEllePixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()