小妹一向都係好懶化妝嘅人,好多時只係會靠BB Cream、CC Cream打左個Basic,之後再上胭脂,但為咗要遮到小妹面上瑕疵有時都不必「重手」咗,搞到成個妝都好厚。



有幸獲邀試到Good Skin Labs嘅8小時修護調色ABC霜,其實小妹好耐之前係巴士已經聽過依個Brand,個時接觸嘅係緊緻淡紋抗皺霜,可惜小妹當時未用得着...


而今次依枝Good Skin Labs-8小時修護調色ABC霜,聽聞一枝就可以做到BB Cream嘅妝容透薄效果,而且更加可以有CC霜嘅遮瑕,達致WinWin兩得,小妹真係好心急要一試啦!

 


WOW!未用之前睇到個包裝,已經清楚介紹到產品功效而且又有用法,太User Friendly啦!而個用法都好簡單。只要潔面及爽膚後,取適量均勻塗於面部(避開眼部位置)。早上可於塗抹保濕霜後使用,用作調和膚色及防曬。需要時可補充塗抹。

 


原來GoodSkin Labs A-B-C Cream係全新革命性概念底妝產品,糅合護膚品和完美化妝底霜多功能於一身。而A-B-C都係代表不同的meaning同功效...

 

A-Anti-aging, Anti-pollution 可以防止肌膚老化,對抗環境污染、B-Brightening幫助肌膚透潤亮白、C-Color Correction 有助調控膚色!

 

 

而8小時修護調色ABC霜特別蘊含調色光學因子,有效自動調節面部不同部位的色素,趕走暗啞、完美修飾肌膚色調。仲有玻尿酸可以即時為肌膚補濕,減少肌膚出現幼紋、皺紋及膚色不均等現象。

 

當然唔少得令肌膚回復生氣礦物顯色因子,能夠將光線折射和分散,讓肌膚時刻綻放耀眼光芒,為你締造健康飽滿的肌膚。

 

佢個防曬系數都好高,有SPF 30PA+++,有效阻截紫外線和游離基的侵害;配方中的維他命E、海藻醣和山梨醣醇更能為肌膚補濕抗氧。

 

咁多好處,就等小妹試下先啦!失手擠多咗添!XDXD

 

其實擠少量已經好足夠推開搽均全面啦!小妹以下小圖已經係夠搽全面連頸份量啦!

 

 

 

 

推開時質地都算係透薄滋潤而且易推,唔會覺得太油同太笠,都算係幾清爽啦!

 

推開後係肌膚感覺都算舒適的,好多時有D BB Cream 推開之後好似有層膜「MON」住咁,但依個ABC Cream 都冇依個Feel 。

 

 

相比沒塗上同塗上效果,遮瑕度算不錯,小妹手上斑點都遮到。而且都有做到調節膚色效果,雖然調得比我預期中白,但都算自然,唔會覺得好似好厚粉。

 

 

 

上完一日妝感覺唔會好重負擔,肌膚唔會有缺水問題,超碼小妹化完妝一日都唔見有出粒粒問題。

 

總括而言,依枝GoodSkin Labs A-B-C Cream都算不錯!如果肌膚比較白嘅朋友會比較適合。

 

如果想一試GoodSkin Labs A-B-C Cream或其其他產品都可以到莎莎選購,GoodSkin Labs產品由莎莎獨家代理並於全線分店發售,顧客查詢熱線:2505 5023

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分轉載自https://www.facebook.com/SGSaSa/

小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~

BE

 

Pixnet

 

arrow
arrow

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()