今年新年真係好忙,可能因為屋企少少變化嘅關係啦,連出外搵新護膚品嘅時間都好似無...

 

好彩小妹收到Glamabox送上嘅2月盒子,令小妹可以係新年前全天候係屋企打理家頭細務,唔洗為護膚同扮靚出外東搵西搵!!!

 

2月盒子真係同一個聚寶盒無分別呀!因為除咗有護膚產品之外,仲有護髮產品,最令小妹驚喜高興係連清熱解毒嘅飲品都有...今個新年就當然係無有怕啦!

嘩!!唔好講笑真係幾豐富,一盒都只係$93就有一盒,其實真係好抵!!

 

事不宜遲,小妹一於為續一品牌為你介紹啦!

 

首先最catch my eye ball 當然係Dream Skin嘅正裝產品零毛孔蝸牛美白清潔泥面膜~~

 

 

零毛孔好吸引呀!原來依個Mask係可以吸附油脂及老化角質,令肌膚恢復均勻。仲蘊含蝸牛分泌物濾液、加拿大皂土、毛孔淨化美白精華,可以令皮膚變等白同達致明亮膚色。小妹就最鍾意啦!

 

產品入面仲附送個勺,小妹就最愛!!!因為小妹覺得直接用手去拎護膚產品,有機會會令產品接觸到手氣/手上細菌,令產品係瓶入面產生變化,影響產品保存。有個勺就大大減低依d事情發生啦!

 

 

打開本來以為係泡沫,原來係面上推開就係泥狀,唔洗2分鐘就推開曬係面上,so nice!

時間慢慢過去,泥就開始乾,由深灰變得淺灰,20分鐘過後用溫水就輕易洗走。

 

 

小妹覺得用起上黎都算方便,而且易推開,只係洗起上黎要多花少少時間先可以洗淨!

 

洗完面後好似白咗小小,毛孔都有細咗,但未至於無曬,我諗要日子有功先可以達致零毛孔啦~~

 

嘩嘩嘩!小妹係個盒入面竟然聞到最Like嘅Honey味~~原來係Swiss O-PAR枕頭仔髮膜!

 

 

細細個枕頭仔好Cute呀!而且好香,小妹真係唔係好捨得用呀!

 

 

好彩有兩個,一個就當然係試用啦!另一就放咗係床頭當香包,日日入房就聞到SweetSweet嘅Honey味!

 

小妹試用咗堅果油枕頭仔髮膜!依款就係For乾燥,受損及沒有光澤秀髮。髮膜入面含有摩洛哥堅果油能滋養頭髮,去除毛燥,修復受損髮絲,改善開叉,而維他命B3 則可強化和保護頭皮。小妹一向D頭髮都好似D乾草咁,啱曬!

 

 

小妹覺得用後頭髮真係好滑,而且光澤咗,髮尾好似無咩開叉...小妹應該都要買番D係屋企for 電髮後用先!

 

好香嘅產品仲有菊皇茶呀!小妹最鍾意就係飲茶啦!

 

 

其實小妹唔係第一次接觸菊皇茶啦!小妹一飲就愛上,因為真係好真材實料呀!

 

 

菊皇茶入面有6種原粒材料,有杭白菊,枸杞子,胖大海,橘皮,甘草,蓮子心...仲有冰糖調下味,啱曬小妹甜控一族!!!

 

 

菊皇茶飲入口甜甜地,就算小朋友都啱飲。而且小妹最愛就係食發脹咗嘅胖大海(又名安南子)個口感好似食燕窩咁,好好食呀!

 

小妹每次飲完都覺得好似無咁熱氣,每次食完煎炸之後都會必飲!當然小妹今個新年都係必備啦!

 

e...小妹發現正品,ADVANCED美白美容系列...小妹好想係夏天之前做好美白呀!

 

WOW!原來整個系列有5款產品,煥彩潔面乳、煥彩精華霜 、煥彩保濕露、瞬間煥彩賦活面霜及瞬間煥彩賦活眼霜~~

 

 

小妹好鍾意個個瓶,好靚呀!

 

 

原來煥彩潔面乳賦含維生素B3,C和E、抗氧化和精油的成份,更能有效地清潔及美白面部肌膚,不僅不傷害皮膚的天然油脂,同時能保持肌膚光滑濕潤。

 

小妹覺得面上D污垢都好易就洗走,而且洗完面,面都唔會好乾繃繃!

 

 

煥彩精華霜原來係有效淡化色斑、提亮及調理肌膚、修復肌膚,增加皮膚的光澤度。

 

小妹覺得精華個感覺好薄,唔會令皮膚覺得好重好膩,而且好易推開,搽完皮膚好光亮!!

 

 

瞬間煥彩賦活眼霜有減緩眼部紅腫和浮腫問題,緊緻眼部四周肌膚,緩解眼袋及減退黑眼圈嘅功效!!!

 

小妹覺得眼霜唔洗大力就可以係眼部推開,唔會傷害眼周肌膚,而且搽完眼部浮腫都有改善!

 

今次又再發現efresh產品啦!今次除咗綠魚子之外,仲有雪肌透白系列產品添!

又可以美白啦!Yeah!

 

 

綠魚子完美緊緻眼霜、雪肌透白面霜、雪肌透白活膚精華...好多產品呀!

 

 

小妹其實未收到盒子之前已經試用過雪肌透白活膚精華。小妹喜歡依個精華可以作為深層亮肌活膚護理,為小妹改善膚色暗啞。

 

 

質地好輕柔,而且搽完好快就吸收,唔會黏笠笠。

 

下一樣小妹為大家介紹就係明星品牌Dorissderm,點解係明星品牌...因為睇佢地官網就係好多明星都用佢地產品呀!

 

原來有除油脂粒睡眠面膜&全效因子保濕精華素-補水王兩款唔同產品~

 

 

小妹見到補水王3個字,雙眼已經變心心眼啦!原來全效因子保濕精華素 - 補水王是一個簡易的保濕步驟就可以同時達到美白及除皺的效果的精華素。

 

獨特配方,透過特別的設計,將水份直接滲入皮膚的最底層,達成將最小的份子予以保濕以及滋潤的目的。

 

 

 

D精華真係好似水一樣,一搽上皮膚已經秒速吸收(連相都影唔切添)...搽完感覺D皮膚好彈,好似飲飽水!感覺清爽,夏天用一流呀!

 

盒內仲有另一貨裝產品,極致煥白隱形面膜!!!

 

面膜獨特複合美白因子,蘊含有效抑制酪胺酸酵素活性成份及蛋白分解酵素,阻礙黑色素形成及加快細胞再生,令肌膚變得透白亮麗。並含維他命B3能滲入肌底,持續發揮功效,抑制90%黑色素傳送至肌膚表層,令肌膚持久煥白。

 

之前都用過,Mask好薄,好多精華!

 

最後一樣就係PICO OK產品,一個係美白晚霜,一個係美白面膜

 

 

Booster Mask 由來自波多黎各的阿爾法熊果苷(alfa-arbutin)及維他命E等簡單又天然成份組成,加上PICO OK 的 BOOSTER 技術,不但能夠深入肌膚底層,激褪毛孔中的黑色素,更能讓皮膚變得緊緻有彈性,達致美白補水收毛孔的效果,去除熬夜暗黃臉。 

 

 White Scale 採用瑞士水荷葉芽精華提取物的美白晚霜,具有高效的抗氧化成份,能防止皮膚黑色素生長,淨化皮膚毒素,讓皮膚更加嫩白透徹。

 

小妹以前都試過,效果不錯!

 

想知道多D關於Glamabox 2月盒子或者補購都可以Click入http://hk.glamaclub.com/glamabox-2015年2月盒子/

 

小妹見到網站上,好多今個盒子內嘅產品都已經係Glamaclub上架添!小妹好心動想回購呀!


文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~

產品由Glamabox提供,文中產品成分轉載自www.hk.glamaclub.com/glamabox

小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~

BE

arrow
arrow

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()