小妹有幸早前接觸到一個以漢方美容為主的品牌-渼籽漢方美容,產品令小妹覺得又新奇又有趣,一於齊齊睇下係D咩東東啦!

 

話說漢方美容早在古代的《本草綱目》已有記載,漢方美容係運用草本天然配方,可使肌膚由內到外容光煥發,達到美容效果。

渼籽漢方美容產品就係採用純天然漢方草本及天然植物香薰成分,令肌膚美麗又健康!

嘩嘩嘩!好似好Nature wo,好正呀!事不宜遲,一齊睇下~

 

 

一向皮膚都比較黑嘅小妹,特別喜歡試用淨白產品,今次就有幸可以試到渼籽漢方美容嘅淨白美肌油啦!

 

 

 淨白美肌油原來蘊含來自英國嘅優質天然植物精華油,當中包括有機玫瑰果油及石榴子油﹑覆盆子油﹑葡萄籽油﹑茶花籽油及月見草油等。

 

正正因為有咁多種天然植物精華油,所以美肌油具有高效抗氧化,並且能淨白淡斑同滋潤,令肌膚淨白有光澤。

 

點解小妹咁清楚產品功效,其實都係靠產品上嘅說明...

 

 

清清楚楚,令小妹都用得好安心!

 

 

連保存期都係瓶身Show出,咁就唔怕過期啦!

 

扭開見到黃黃金金嘅美肌油,有少少似按摩油咁,而且傳出好香嘅味道添!

 

 

美肌油有個細細嘅泵可以將D美肌油一滴滴咁滴出黎,依個Design小妹覺得好貼心呀!因為一滴滴咁滴出黎就唔怕會滴多咗浪費啦!

 

 

而且亦好容易控制份量,對於大頭蝦嘅小妹就係好有用呀!Very Nice!

 

 

小妹特別再將美肌油同B5精華一齊Mix埋搽,一來可以易D係面上推開,二來油對小妹黎講都有少少笠,所以用B5精華Mix上再搽就可以去走少少黏笠感覺!

 

 

將兩種精華滴係手上,再用手指輕輕Mix埋,先搽上面上...

 

 

小妹覺得一搽上面就有濃濃嘅香味,小妹都幾鍾意!

 

由於加上B5精華,所以唔算好笠,冬天季節好似比較適合。

 

美肌油慢慢被肌膚吸收,未吸收時就好似有層保護膜保護皮膚咁!

 

 

左面係搽美肌油前,右面係搽美肌油後...

 

搽完D皮膚都真係即刻白咗少少,但面上光澤度就一定有唔同,好似真係有少少反光添~

 

暫時試咗幾日,面上D斑未見明顯淡走,但都算有少少改善啦!

 

希望用耐D就會改善。

 

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品由渼籽漢方美容提供,文中產品成分由品牌提供,想知更多品牌資料可以Click入佢地網頁(http://www.meitsz.com.hk/)或者Facebook(https://www.facebook.com/meitszbeauty)!

 

 

 

小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()