close

相信香港嘅朋友對彩豐行依個產品香港製造嘅品牌都應該唔會好陌生...因為佢哋嘅蔗糖沐浴露係香港賣得街知巷聞,除咗門市外,不少藥房,化妝品店都可以賣到,而小妹家人都係佢嘅小fans呀!

 

但大家又知唔知佢地其實都出品咗不少美容產品呢?!

 

小妹先前有幸收到佢哋其中一枝皇牌產品...產品盒面寫住94.8%酵母精華,8種氨基酸,仲有5大美肌功效!大家又估唔估係咩產品呢?!

 

 

登登登登...就係JOSERISTINE逆轉肌齡神仙水啦!

 

 

未講功效前,要先講下design!!!

 

小妹爆like♡磨砂玻璃樽身design,好grand呀!

 

而且磨砂樽唔會咁跣手,大意嘅小妹成日打爛野都心痛,今次就唔怕啦!

 

 

再細心睇盒上面清楚嘅說明,不單有例明功效,而且成分、用法同適合咩肌膚用都例清楚,用家自然又安心又放心啦!

 

 

連到期日都清清楚楚,大家都會用得更放心啦!

 

小妹一直諗到底5大美肌功效係邊5大??

 

 

原來就係深度補濕、緊緻提升、撫平細紋、淡化色班同煥發光澤。

 

好啦!一於等小妹開始向5大美肌出發啦!

 

 

一打開已經見到有個保護蓋係度,好衛生呀!

 

 

倒出黎見到透明嘅神仙水,而且傳來陣陣淡淡發酵味道,雖然味道未算討好,但都係可以接受的。

 

而且一D酒精味都聞唔到,令小妹有信心用,因為遇到產品倒出時傳來酒味皮膚易敏感嘅小妹都會秒速打佢地入冷宮...

 

細心睇說明,原來淡淡發酵味係天然酵母的氣味,而且因為無色素,所以都係透明的。

 

聽聞神仙水有多個唔同使用方法,小妹就試咗以下3個方法! 

 

1)直接用手拍打上面(當時係輕輕力拍啦!)

 

2) 沾滿化妝棉再在面上塗抹

 

3) 沾滿在空白壓縮面膜後於面上敷

 

首先講下拍打個感覺啦!不停拍打好快皮膚就可以吸收曬,清爽唔會太黏笠,可能加上拍打,所以皮膚好似Firm咗少少!

 

 

塗抹方式同拍打時感覺差不多,都係好快被皮膚吸收。塗抹完皮膚好似Bling Bling咗,光澤咗!

 

 

最後就係用面膜紙敷5分鐘,皮膚好快就抽走面膜紙內神仙水,敷完好似保到少少補,皮膚光澤咗!

 

小妹亦試過妝前敷,妝容都無咁易溶,可能因為保濕原故,所以面上出油溶妝嘅情況減少。

 

 

小妹用後兩星期,皮膚補濕度提升不少,起碼唔會覺得皮膚缺水。而且皮膚D細紋都淡咗,緊緻咗。小妹唔化妝皮膚光澤度都不差。

 

自問都步去中女嘅小妹,未必一定想去到要完全逆轉肌齡嘅地步,但都想肌膚可以Keep到依家個Age就足夠啦!

 

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品由彩豐行提供,文中產品成分由品牌提供,想知更多品牌資料可以Click入佢地網頁(http://www.choi-fung.com/)或者Facebook(https://www.facebook.com/choifunghong.hk

 

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()