小妹經過上次試用過渼籽•漢方美容嘅淨白美肌油,一試就愛上...

 

 渼籽‧漢方美容Meitsz  

 

今次轉一轉試下用佢哋個養肌面膜,睇下覺過係唔係一樣咁好先~

 

 

1盒3包嘅養肌面膜賣$129,平均$33一片,其實都尚算化算...

 

 

Wow!!!每包mask後面都有詳細介紹,仲要圖文並茂,懶懶小妹可以一睇就明,so nice呀!

 

據聞每塊養肌面膜都含有多達27g天然漢方草本精華液。依27d精華液能有效深層保濕﹑抗氧化﹑美白袪斑﹑改善晦暗,促進皮膚健康潤滑有光澤...

 

 

最好當然係因為精華液性質溫和,適合任何皮膚使用,特別對缺乏水份,暗啞及敏感性質皮膚,效果更佳。咁咪啱曬小妹囉!!!

 

 

小妹上網睇過,原來面膜係100% 純天然棉絨製作,有輕、薄、透獨一無二的特性,而且冇使用任何固定添加劑,不含螢光物質不織布,高吸水、高鎖水力 、高透氣性、高滲透,柔軟性極佳,觸感平滑且柔順,親膚性佳,絕佳服貼度。

 

小妹一於要試下有幾輕、薄、透先~~

 

 

WoW!!大家覺唔覺得小妹敷緊Mask呀?!

 

 

仔細睇真係好輕、薄、透。質地上係幾滑溜,而且敷上後感覺唔會有侷促感,幾透氣,小妹幾Like!

 

 

而且大家可以睇到面膜以外仲有好多精華~足夠可以搽曬成條頸添!

 

小妹敷到15分鐘就覺得Mask上面好似仲有少少精華,所以敷耐多一陣,到20分鐘時已經覺得D精華好似吸收得7788...

 

因為小妹平日都會將D敷耐少少(其實有時係因為太忙冇睇時間),但今次依個Mask有少少敗筆就係如果敷長過20分鐘就會感到太乾。所以只好依說明吧!

 

大家睇下20分鐘後效果,其實小妹覺得補水力都算不錯,皮膚有Q彈感覺!

而且防敏感情度亦算良好,起碼超敏感嘅小妹都無出現泛紅敏感狀況。

 

 

由於小妹忙完一星期先敷,所以真係帶走皮膚疲倦、暗沉感覺...皮膚都好似有番D健康感覺。

 

整體而言,依個Mask都幾啱D敏感皮膚人士...

而且好似小妹成日缺水嘅人都適合,但一定要睇住時間敷,唔好敷過時。

如果平日敷Mask覺得好似有野侷促住嘅朋友都可以試下,因為真係好透氣。

 

 


 

文章介紹為個人喜好發用後心得,不同人士各有喜好,膚質亦各有不同~

是次產品由渼籽漢方美容提供,文中產品成分由品牌提供,想知更多品牌資料可以Click入佢地渼籽漢方美容網頁或者渼籽漢方美容Facebook專頁

小妹仲有其他Blog同FB Page,歡迎大家去睇~

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()