又到轉季大日子啦!保濕&防曬產品當然唔少得啦~小妹有幸收到Ultra B² SPF Travel Set就可以為小妹轉季日子保濕同做好防曬準備啦!

 

 

其實小妹一向都有用開B5保濕產品...但原來依家嘅保濕產品已經去到B² 倍效修復保濕。到底咩係B² 倍效修復保濕技術?!技術內除咗含有可以支持皮膚天然保濕作用嘅透明質酸納,而且係將可以治療修復皮膚成份嘅B3同B5合上。

 

 

B² 倍效修復保濕技術可以重點治療修復皮膚上的障壁層(皮膚的第一層屏障),而且可以改善皮膚水合作用,更可以減少水分流失。

 

 

講咗咁多B² 資料,都係番黎講番小妹收到嘅Ultra B² SPF Travel Set,Travel set入面包括有維B² 補效補濕精華10ml + 控油保濕防曬乳SPF30 25 ml,單單一set travel set已經價值$350啦!!小妹要好好珍惜啦!

 

首先講下B² 倍效補濕精華~

 

 

原來依枝精華已經榮獲Best Beauty Buy Winner NZ Best Beauty 2014,好勁呀!

 

細細枝帶去旅行好方便,而且按泵設計,十分衛生。

 

 

按出透明精華,精華質地有D似凝露,所以輕易就可以推開,而且好容易就俾皮膚吸收,雖然有少少黏貼感覺...但

 

 

當完全吸收後,感覺清爽唔油膩,唔會有黏笠感覺,夏天時用就唔洗怕笠痴痴。

用完後皮膚好似有層Cover咁,好滑嫩。

 

Travel set入面仲有另一枝產品就係控油保濕防曬乳SFP 30 啦!

 

 

小妹以前都提過SPF係防曬系數,在陽光充沛的日子下,它與要多久才受到太陽紫外線曬傷有關,而SPF 30正正就可以將出現明顯曬傷的情況延長至30小時才出現。

 

有咁長時間鍾意點曬都冇問題啦!

 

 

小妹係手都試推,感覺好輕盈,而且唔會好油膩,小妹最怕就係搽完防曬有笠笠地感覺。

去台灣旅行,小妹都有帶同行,平日出街前搽上,成個旅程返到香港都唔會曬黑,防曬效果不錯!

 

整體來說,精華保濕度不錯,而防曬能發揮其作用。夏天有依套良伴十分不錯!

 

想知多D關於UltraCeuticals產品可以Click入--> http://www.ultraceuticals.com.hk

or

其Facebook --> http://www.facebook.com/HK.UltraCeuticals

 

 

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()