6月都差不多過咗一半,但小妹都仲係好掛住5月法國月呀!浪漫嘅巴黎風景,恨不得馬上飛到巴黎睇下巴黎鐵塔~

 

雖然唔可以即飛,但小妹有幸收到一份法國品牌LÁ F-AIR嘅禮物,一打開就見到小妹最愛嘅巴黎鐵塔,白色瓶身配上鐵塔。太靚吧!相信小妹又會多件收藏品啦!

 

小妹收到嘅係LÁ F-AIR編號01嘅產品~

 

登登登登...就係原生態活性生物卸妝凝乳!

 

 

盒面上同介紹單張有清晰產品介紹,清清楚楚嘅產品特點,使用方法及成份,而小妹係網上都見到產品介紹添~

 

 

原來卸妝凝乳係有蘆薈成份,敏感人士都唔怕啦!

 

 

產品係以按壓式擠出凝乳,很衛生呀!

 

 

擠出產品是半透明狀凝乳,質地輕盈,容易就可以推開~

 

小妹推開後竟然發生...凝乳→泡沫啦!

 

 

凝乳一打圈推開就由半透明凝乳,10數秒間就變成雪白泡沫,泡沫好Soft好舒服呀!

 

 

當洗走雪白泡沫後,肌膚油光、污垢、暗沉都洗走不少!一比之下真係好乾淨,亮白了不少!

 

話明卸妝當時要一試啦!小妹就拍左個Video俾大家睇(小妹第一次拍Video希望唔會太差啦!)

 

 

 

片段內見到小妹預先搽上彩妝於面上,面上嘅彩妝分別係唇膏、眼線、眼影、眉Gel、睫毛膏。再擠出凝乳,然後推開就變成泡沫。

 

彩妝都被泡沫蓋住了!

 

 

變成泡沫後再打圈推開泡沫,打圈時彩妝都一一從面上帶走不少,明顯見到彩妝都卸去很多。

 

 

用水一洗後,彩妝全部都沖走,而肌膚變得亮白。皮膚變得0負擔!

 

總括而言,卸妝凝乳都可以將彩妝完全卸去,而且肌膚都唔會變得亮白,小妹平日返工嘅淡妝都可以一次KO!

 


想知多D關於La-F-air原生態活性生物卸妝凝乳同佢哋品牌可以Click入  http://www.laf-air.com/orFacebook --> https://www.facebook.com/pages/La-F-air/366898843521308?sk=timeline


是次產品由品牌提供,文中產品成分轉自品牌網站。


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~


Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 

 

x

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()