日忙夜忙,小妹生活就俾返工、開會、打文、搞活動充斥住,令小妹休息時間越來越少啦!再加上壓力大同通宵工作,肌膚成日都無得休息,而且負擔仲越來越重,好多時都令痘痘、毛孔粗大等問題出現!所有問題一齊嚟真係頭都大呀!

 

但好彩小妹遇上全新SHISEIDO IBUKI Multi-Solution Gel(高效活膚啫喱)...

 

IBUKI Multi-Solution Gel以多重活肌方面去急救,搶救擾亂日常美麗的危機,集中治療效果,令肌膚重新回復穩定狀態,告別肌膚煩惱。

 

咁Amazing!一於等小妹睇下到底有咩咁神奇啦!

 

原來IBUKI Multi-Solution Gel 係集合3個不同護膚方案於一身嘅啫喱,首先揉合各種高效成分,能針對突如其來的肌膚瑕疵發揮作用,搶救肌膚並擊退任何傷害!

 

其中活肌草本複合物集中改善弱化的屏障機能,重煥肌膚的抵禦能力...小妹皮膚抵禦力一向都較弱就啱啦!

 

 

而且天然保濕因子能瞬即重組細胞,提升肌膚抵禦力,抵抗外界刺激。 

 

 

除了成分外,SHISEIDO運用獨家開發的結構記憶網絡幫助肌膚瞬間調節,結構重組。

 

產品以獨家研發的啫喱配方製成,可以根據肌膚狀態瞬間進行調節,結構重組。

 

於塗抹時啫喱軟化產生水凝質感,即使於不平滑的瑕疵部位,啫喱配方也能均勻塗抹臉上,緊貼肌膚,有效阻隔外界刺激,促進改善粗糙肌膚效果。

 

 

最後啫喱配方富有獨特的彈性質感,能鎖住豐盈水分及活膚成分,並注入肌膚。好似一張膠布為你封住肌膚減低肌膚缺水而產生暗瘡。

 

加上水凝清新的感覺及結構記憶網絡成就配方的怡人質感,為容易出現暗瘡的肌膚及乾燥部位提供舒適感。好似係講緊小妹D皮膚添~

 

講左咁多好處一於等小妹試用下啦!

 

SHISEIDO產品一向令小妹好放心使用,全因...

 

每件產品都有安全封條,確保產品送到用家手上前都係密封冇人用過!

 

 

WOW!獨家研發的啫喱配方呀!真係好似一杯杯嘅Jelly,好想咬一口呀!

 

而且啫喱質地拉開蓋後馬上就黏回一起,可想到緊貼情度十分高,相信塗到肌膚應該就好似為肌膚鋪上保護膜一樣~

 

 

小妹覺得啫喱質地冰冰涼涼好舒服,而且好易就會推開,不會令皮膚感到黏笠,清爽十足,夏天用一流呀!!

 

小妹因為近日通宵工作,所以面上都出現不少暗瘡、毛孔都變得粗大...

 

 

希望小妹冇嚇親大家啦!

 

 

小妹特別在重點位置塗上Multi-Solution Gel,例如:暗瘡位置、T字位等...

 

 

其實塗上面時已經感覺到好舒服,味道都好清新,輕輕就可以推勻。

 

 

可以看到粗糙不平滑嘅皮膚好似鋪平一樣,好滑溜。就算通宵過後面上都睇唔到有通宵過嘅痕跡...小妹通宵完都可以急救到,令小妹有滑溜肌膚見人啦!急救用效果不錯~

 

而且塗上後皮膚好似注入水份一樣,飽滿不少。

 

而且Keep住塗上兩星期,皮膚狀態好似穩定,唔會因為通宵而出暗瘡,So Nice!

 

最好係連化妝後都可以用,平日全日出活動,中間時間輕輕拍打上面就可以令疲倦皮膚回復穩定,小妹唔洗再怕全日活動會脫妝同皮膚變攰啦!

 

SHISEIDO IBUKI Multi-Solution Gel高效活膚啫喱$350/30ml,如果用做急救用算上合理價錢

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分轉自shiseido website,想知更多產品資料可以Click入 Shiseido IBUKI Multi Solution Gel website 或者Facebook(https://www.facebook.com/SHISEIDOHK

 

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()