西餐控小妹又出動搵食,今次出動搵食嘅地點就係中環蘭桂芳!

 

唔好亂諗呀...去蘭桂芳唔一定係飲酒賣醉,其實蘭桂芳都有好多不同特別嘅餐廳,而今次小妹就係去咗加州大廈入面嘅TOWNHOUSE享受一個Wonderful Night!!!

 

 

到底小妹係TOWNHOUSE點享受一於續一介紹啦!

 

 

未食飯前就緊係要食下個環境先啦!因為加州大廈座落蘭桂芳中腰位置,而且餐廳亦位處23樓比較高的樓層,所以在餐廳內都可以遠眺到維港風景。由於當日天氣比較多雲,所以未有機會遠眺到更遠風景。

 

 

除了有海景外還有山景,晚上時不同的燈火亮起份外浪漫~

 

 

拿起餐牌發現原來該餐廳唔係食單一菜式,而係以Fusion菜式為主呀!

有時小妹都覺得Fusion菜比單一菜式好,因為可以一次過食到不同風味食物,滿足不同食慾!

 

 

未食主菜之前當要食個前菜同享受杯Drinks先啦~

 

因為開始入夜,蠟燭加上柔和燈光配上美食真係好浪漫呀!

 

 

小妹前菜就點咗Chicken Wings, Lime, Lemongrass, Shrimp Sambal Sauce($68)...

顧明思義就係雞奕加上青檸及香茅再配以印尼虾米辣椒醬(又名參巴醬)~ 

 

 

首先雞奕炸得剛剛好,外脆內滑。而面層的青檸及香茅就雞奕點綴不少!

 

 

而印尼虾米辣椒醬更是整碟菜式的靈魂,初入口有少少酸及炒香虾米的味道,十分醒胃。

再慢慢細嚐,辣味就開始滲出,其辣又不至於太過搶,令人想一嚐再嚐。

 

如果辣控的你,小妹十分推薦要一嚐~

 

 

飲品小妹點了Ice Tea (Hibiscus Dance)($55),就是洛神花冰茶~

 

入口酸酸甜甜,味道清新。

 

 

面上還一朵洛神花點綴,一問之下原來這朵洛神花可以食的,是煮好的洛神花,入口沒有太濃至酸的洛神花味,反以是淡淡清新味道,很特別呀!

 

 

到主菜,小妹點了一份Caesar salad, fried runny egg and spider jumbo soft - shell crab($148), 凱撒沙拉配炸溫泉蟹及珍寶軟殼蜘蛛蟹。

 

 

軟殼蜘蛛蟹外面炸過但一點油膩感覺都沒有,反而份外脆口。

由於軟殼蟹全身沒有硬骨及硬殼,所以入口時啖啖肉,懶拆殼的蟹迷可以一試!

 

 

而切開炸溫泉蛋見到流心蛋黃,沒想到外層香脆,而內層就是滑流香濃的蛋黃。

再配上新鮮爽口的凱撒沙律,在香脆中帶有清新感覺。

不可不提係沙律內的芝士片,一片片淡香的芝士味,有一種齒頰留香的感覺。

 

 

最後當然是甜品時間,小妹的是Banana Creme Brûlée, Moscovado Sugar, dark coffee($88)...香蕉法式焦糖燉蛋加上黑糖配以黑咖啡!

 

上甜品時仲有驚喜添!為大家去片!

 

 

店員即場在Creme Brûlée上加一少杯Rum再點火,藍藍火光真係幾浪漫嘅!一瞬間浪漫完就係起動時間~

 

第一口就食到濃濃Rum酒味,如果愛酒一族一定會十分喜歡。

 

面層香蕉薄切如紙,但一口還有濃香香蕉味,加上黑糖味,一甜一清,令平日怕香蕉味淡口感差的小妹都忍不住吃光全部香蕉了!

 

再加上燉蛋細滑,入口溶化,溶化後絲絲蛋味散出~

 

食光後再細細品嚐帶有回甘味的黑咖啡,口內感覺就如過山車一樣,先苦(Rum)後甜(黑糖、香蕉、燉蛋)最後苦如回甘。

 

整整一道甜品,不單視覺享受,味覺更是滿意之極。

 

總結:匯聚不同國家風味做出獨有特式Fusion菜。

而菜式份量算上大份,就算一個男士都足夠。

環境更是滿意,日景遠眺維港,夜景燈光五光十色配上場內柔和燈光浪漫之極。

 

 

 

 

 

TownHouse Address:中環蘭桂芳加州大廈23樓
TownHouse Tel:23442366

想知餐廳資料:TownHosue Facebook / TownHouse Website / TownHouse Openrice

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()