小妹早前就收到一盒小禮物,上面仲寫上Home made by Vaseline...


到底Vaseline home made咗D咩俾小妹,一於為大家開估啦!


原來係Vaseline深層滋潤護唇霜 (Lip Therapy),仲有3個不同味道添!

當中最吸引小妹莫過於...



佢哋個Limited Edition...凡士林蜂蜜味深層滋養護唇霜 Vaseline Lip Therapy Queen Bee~~

Queen Bee 蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)

WoW...好高含量嘅Petroleum Jelly!

原來依款護唇霜不單可以護唇仲係急救產品,可以修護嚴重爆拆的雙唇。而且可以在唇部表層肌膚形成一層薄薄的保護膜,鎖住肌膚水分流失。

再加上淡淡的蜂蜜香味,可以讓雙唇在冬天擁有感受如蜂蜜般的滋潤呵護。



一打開聞一聞就已經感覺到淡淡的蜂蜜香味,清香味小妹都幾Like!

用指尖係護唇霜面畫上一兩圈就可以輕易取到適量護唇霜~


本來小妹以為護唇霜總會有一份油笠笠感覺...但原來小妹係錯,一D油笠感覺都無呀!
比上小妹平日用凡士林護唇啫喱還要好用呀!

而搽上後的的確確彷如有一層蓋上保護膜的感覺,對於冬天防止水份流失而變乾的確不錯!

最好的是搽上不會有乾崩崩感覺,而且非常Long lasting不用經常補搽十分好!
 
用上一星期後(分別在早上、午餐後及睡前搽)小妹乾燥同深唇膜問題都有改善。


另一款要介紹的是凡士林玫瑰深層滋潤護唇霜 Vaseline Lip Therapy Rosy~~

同樣地蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)可以急救及修護嚴重爆拆的雙唇,令櫻唇瞬間重現美麗潤澤。

當中還蘊含大馬士革玫瑰花油及甜杏仁油,不單滋潤雙唇同時散發誘人玫瑰香味,配上自然的淡粉紅色,在護唇時增添自然的紅潤感。

 

打開不是一陣濃濃的玫瑰味,不竟不是每個人都可以接受濃香玫瑰味,對於怕濃香玫瑰味但想一試大馬士革玫瑰花油功效的朋友,值得一試。

小妹用指尖輕畫一圈就已經取到帶有淡淡粉紅的護唇霜。

唔想化妝但想雙唇帶點紅看上有點血氣,小妹會推介可以用依款護唇霜。


搽上後同樣地沒有油笠感覺,微微紅唇感覺,非常Long lasting不用經常補搽。

滋潤度都足夠,不用太多都可以令雙唇不會乾燥~
 

最後當然就是凡士林蘆薈深層滋潤護唇霜 Vaseline Lip Therapy Aloe Vera ~

一樣蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)用作急救及修護爆拆的雙唇,迅速紓緩唇部乾燥和龜裂的現象,鎖緊肌膚水分並防止水分流失。

配上蘆薈成分,仲可作曬後護唇之用。啱曬小妹平日外拍一日做曬後護唇!
 

打開反而有陣陣橘子味,味道清香!
 


搽上後同樣地沒有油笠感覺,非常Long lasting不用經常補搽,滋潤度都足夠~

講咗咁多雙唇滋潤,到底同滋潤味蕾有咩關係?!

其實小妹先前係Facebook都提及過...

於10月3日至11月8日期間,於指定商戶內購買Vaseline蜂蜜味深層滋養護唇霜2件,每周首50名憑電子單據成功登記之消費者,即可以秋冬限定價HK$30換購台灣人氣半熟蛋糕專門店Noah Castella 諾亞的蜂蜜半熟蛋糕乙個(原價HK$75)。

 

小妹都去咗試諾亞的蜂蜜半熟蛋糕...其實小妹唔係第一次食諾亞的蛋糕,想睇番之前介紹可以Click入--> 

一試再試-諾亞半熟蛋糕專門店【焦糖雲尼拿布甸蛋糕】

 / 

小妹的生日蛋糕@諾亞半熟蛋糕專門店

今次依個蛋糕當然都無令小妹失望啦!

小妹聽足指示在室溫中放置蛋糕半小時左右,一切開中間的蜂蜜流心就流出了~

蛋糕入口散出陣陣蜂蜜味,流心位置就最濃郁,真係味蕾一大滿足!


小妹今次真係雙唇和味蕾過足蜂蜜癮~

凡士林蜂蜜味深層滋養護唇霜 Vaseline Lip Therapy Queen Bee 建議零售價HK$29.9/ 20g

凡士林玫瑰深層滋潤護唇霜 Vaseline Lip Therapy Rosy 建議零售價HK$25.9/ 20g

凡士林蘆薈深層滋潤護唇霜 Vaseline Lip Therapy Aloe Vera 建議零售價HK$25.9/ 20g

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由Vaseline及諾亞半熟蛋糕專門店提供,而產品成分來自品牌資料!

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()