小妹上個月出席由Good Union Corporation Limited 舉辦的「Viora 探索完美肌膚奧秘之約」, 當日擁有豐富專業美容經驗的VIORA專業美容儀器專員仲為一眾參加者分享現今美容最新科技產品添!

為大家介紹下VIORA,其實佢哋係全球市場領先的醫學美容儀器設備供應商之一,多年來專注研發多頂美容抗衰老項目,如輪廓提升、緊膚嫩肌、祛斑淡印、光學脫毛、修身塑形等,務求為大家提供最有效的美容解決方案。

而小妹一見到VIORA Logo下句說話「塑造您的美麗將來」,就知道今日聽到嘅專業分享會幫助日後護理肌膚,小妹都要細心聽下專業美容儀器專員分享啦!

未分享前小妹見到有不少Pops係枱面,全部都係VIORA V30嘅儀器嘅機頭同功效,小妹見到有Face Lift Up,依個都係小妹願望呀!!!

小妹除咗見到主角V30真面目外,仲有VIORA另外兩部儀器添~

VIORA同一眾參加者介紹VIORA V30功效...

原來Viora 的專利Core的技術,是市場上深受歡迎、非侵入性且安全無痛的美容療程,適用於身體及面部塑形、減少脂肪團、緊緻皮膚、減淡皺紋和提升面部輪廓。

不單可以用係面上改善面上色班、皺紋、而且達至緊膚嫩肌外。V30 REACTION還可以用係身體不同位置,用作ReFit及ReLift,所以應用範疇十分廣泛。

而且REACTION獲得美國FDA及歐盟CE認證,安全可靠,可以放心使用~

為配合不同的療程需要,所以REACTION備有三款不同大小嘅治療機頭(BC/ FC/ ST),方便使用於不同的身體部位。

BC 及FC治療機頭係結合射頻及真空療法,可以減少脂肪及塑形,BC主要應用於身體上範圍較大位置,而FC就係用係身體上較細及敏感位置。

不得不提就係ST治療機頭,和另外兩個頭不同,它是用射頻能量,幫助緊緻提升面部發身體的鬆弛下垂肌膚。所以可以用於面頰、眼周肌膚、手部等。ST治療頭而只需用短至10-30mins就可以達到緊緻的效果。

當日仲見到不少成功例子,由使用4節至9節不等,都有不同而且大改變。

當日仲有其中一名參加者馬上體驗了V30 Reaction ST治療機頭嘅魔力。

治療師開始前會了解治療者皮膚情況,亦會一直用溫度探測器探測住治療者皮膚溫度,因為溫度會影響治療成效。

參加未試上一邊面,可以見到兩面虎紋位置有相當明顯分別(右面是治療後,左面是治療前)。小妹虎紋開始有加深情況,小妹都要一試呀!

當日仲有嘉賓教授一眾參加者認清肌膚輪廓狀況添~

就係利用1圈2點3線4角的方式去認清肌膚輪廓狀況,如果黃金比例的輪廓應該是...

1圈就係面部髮線前畫出一圈是否成鵝蛋形

2點就是眼角同咀角連成一線,線中的3分1是否蘋果肌位置

3線就如圖上3線的比例

4角就是不同面上器官的角色

當日還請了場內其中一個參加者上台試試其輪廓是否黃金比例~

小妹都試用測驗和黃金比例還差一段路!

小妹都要努力令Face Lift up! 

想知多Viora資料可以Click入VIORA官網 / VIORA Asia Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()