Dr. Jart BB cushion小妹唔係第一次接觸,記得之前嗰一個(Bounce Beauty Balm 彈力柔滑氣墊BB霜 SPF 30) 都係好朋友送上的禮物。

而今次就有幸可以試到佢地新產品 - Dr.Jart+時空迴轉蝸牛修護氣墊BB霜SPF50+/PA+++ 及修護面膜...小妹一於要再試用一下體驗下!

全新時空迴轉蝸牛修護氣墊BB霜蘊含黃金蝸牛黏液萃取物及豐富的保濕成份,有效更新肌膚並促進膠原蛋白合成,令肌膚變得更水潤有彈性,綻放健康光彩。

而時空迴轉蝸牛修護面膜Time Returning Facial Mask,蘊含蝸牛黏液及海藻萃取物,有效刺激細胞更新及重塑肌膚結構,進一步修護肌膚。

兩款產品都含有蝸牛黏液,原來蝸牛黏液可以幫助皮膚癒合、抗皺、保濕及收細毛孔,要馬上試下產品啦!

首先一試係時空迴轉蝸牛修護氣墊BB霜 02 Light - medium, 相信Medium都會適合小妹有小小泛黃皮膚。

打開BB cushion,已經見到細心設計啦!BB cushion內有一小鏡可以方便出街時使用,而且有一小貼紙保護,開封前都唔會整花鏡面。

另外Cushion粉撲撲上肌膚感覺舒服,而且又會太「索」BB霜,不怕浪費。

打開見到Cushion內充滿BB霜,粉撲一壓就可以沾到BB霜,比小妹第一次用的方便很多。

用上手上感覺輕盈,沒有重甸甸的感覺。

而且和沒有撲上的一面對比下,用後肌膚更顯水潤,而且遮瑕度亦不錯,小妹手上的斑點輕易就可以覆蓋。

使用全日後面上比用其他沒有修護功效的BB霜好,面上肌膚不會出現很多的乾紋或出油情況,而且全日只要輕輕補撲幾下BB霜就可以,相信四季都合適。

一盒BB霜內還有Refill裝,Refill裝上有清楚的到期日期,而且有教學更換,就算包裝盒不見了都不怕,太貼心。

另一產品就是時空迴轉蝸牛修護面膜Time Returning Facial Mask~

面膜的包裝袋上有到期日期,可以放心使用。

打開見到袋內見到滿滿精華的面膜,而且在包裝袋內還有少少精華,小妹當然不會浪費都會用來塗上頸及手。

面膜上面後十分貼薄,就算是面角位置面膜紙都能覆蓋。

而且小妹就算係屋企敷住四圍走都無問題,依然貼服。

使用後面上明顯保濕不少,一晚醒來面上依然水潤,就算小妹用後當晚凌晨才睡面上都看不出。而且用後毛孔緊緻不少,面上肌膚好似有重生感覺。

小妹覺得聖誕Party後應該會十分顯著,Party唔再怕夜瞓啦!

Dr.Jart+時空迴轉蝸牛修護氣墊BB霜SPF50+/PA+++ (價值: HK$336/ 15g x2) 

Dr.Jart+時空迴轉蝸牛修護面膜 X1張 (價值: HK$26.4) 

Dr.Jart+產品於SaSa有售~

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分轉自 Dr.Jart+ 官網

想知更多產品資料可以Click入DrJart+HK

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()