玫瑰一向都係女士們最愛,小妹當然都唔例外,今次就有機會體驗一下Evie Beauté三色玫瑰美肌花水,真係令小妹又興奮又期待呀!

Evie Beauté三色玫瑰美肌花水一瓶就滿載差不多80朵矜貴玫瑰的精萃(包括極度芬芳的有機大馬士革玫瑰、清雅的白玫瑰和甜美的千葉玫瑰),仿如令人走進入玫瑰園的浪漫國度。三色玫瑰美肌花水以人手採摘香水師惜之如金嘅大馬士革玫瑰,再以雙重蒸餾法擷取最高比重的嬌貴奧圖玫瑰精華。

令三色玫瑰美肌花水無比純淨,同時蘊含豐富的抗氧化物,可以溫和喚醒及調整肌膚,帶來深層保濕作用,並倍效提升隨後護膚品的作用,隨時隨地賦予肌膚前所未有的奢華享受。

登登登登...依支就係滿載差不多80朵矜貴玫瑰的精萃嘅Evie Beauté三色玫瑰美肌花水~

三色玫瑰美肌花水包裝盒上貼上不同小金句,小妹收到的就寫上「Laugh Often and always follow your dreams」...小妹2016嗁Dream就係要Keep好似玫瑰花咁靚!

包裝盒仲印有一朵朵玫瑰花,好高貴呀!

盒上仲印有Suitable for all skin type,適合所有肌膚人士使用~

而且產品仲係cruelty free (無動物實驗),小妹就用得更開心!

三色玫瑰美肌花水係噴霧形式比要倒出手上或棉花用更為方便,不論係Office或者係街上用都很容易。

用法好簡單,可以洗完面後噴、化妝後作定妝、補妝前輕噴...

噴霧噴出的花水覆蓋範圍都算上廣闊,而且花水份量十分平均,不會只集中於單一位置~

而且香味怡人,不濃亦不淡,剛剛好,令人感覺好Relax放鬆!
 

小妹好多時都閉上眼睛噴全面都覺得到好舒服...

就算有時不小心對住眼睛週圍大力噴灑,噴霧衝力都不會令眼睛感到不適!

洗完面對住面上按大約3-4下就已經足夠全面,然後輕輕拍打就已經全面吸收~

如果用作定妝時就只要輕噴2-3下,再輕拍就可以令妝容更貼服,溶妝時間亦推遲不少!

輕拍後,本來疲倦暗啞嘅皮膚馬上回復生氣,而且肌膚亦變得漲卜卜,好似就肌膚補水不少!

化妝同Party後用就好似為皮膚Rechange,為皮膚送走不適,小妹強烈推薦!!

其實係Office辦公桌上放一支都係一個唔錯選擇~

Evie Beauté三色玫瑰美肌花水 120ml HKD 438 

想了解更多Evie Beauté產品可以Click入

Evie Beauté Website / Evie Beauté Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次活動及產品由iTrial提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()