到底高抄45度角影好睇d定係低抄30度影會瘦d呢?小妹未接觸到「佢」時成日都要就住就住咁影相,真係好煩呀!

依家有咗「佢」自拍又洗咩計住角度咁麻煩呀?!「佢」就係Unique U -Need 「V魔」 Let’s V Magic Lotion,有「V魔」 Let’s V Magic Lotion幫手,邊個角度影都無有怕!

Unique U -Need 「V魔」 Let’s V Magic Lotion係一樣不需1分鐘就可以令輪廓明顯提升,為面上擊退水腫,同時有助緊緻,收毛孔及保濕功效,妝前妝後都用得。

而且「V魔」係無香料、無酒精、無防腐劑、無色素、不阻塞毛孔、不會引發暗瘡粉刺,成份溫和。

「V魔」盒面上有齊用法同成分,大家都可以安心同放心使用!

小妹仲見到有張教學教點樣可以善心「V魔」添,原來除咗面部想打造出V面擊退水腫效果外,連頸部都可以呀!「V魔」連頸都用得,平日成日頸部水腫嘅小妹就啱用啦!

打開包裝見到「V魔」真身啦!粉紅色瓶身好Lady感覺呀!

按出「V魔」,原來係透明精華液狀。

輕易就可以推開而且很快吸收,塗抹後一點都不油膩,再上化妝產品都唔會有影響!

小妹跟足教學,由內向外及下至上方式在面部按摩,一步一步向上推!

搽按後,面上水腫微微都有減退,面形亦看上微微有V Shape效果。

除此之外,小妹亦試在頸上搽,這次就要由上而下推。

頸部效果就沒有面上的明顯,可能要日子有功才有明顯效果!

小妹要向影相計角度Say No,以後搽完 「V魔」想同朋友點影相都無有怕啦!

Unique U -Need 「V魔」Let’s V Magic Lotion 30ml HKD 388

想了解更多Unique U -Need 「V魔」Let’s V Magic Lotion 產品可以Click入

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次活動及產品由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()