記得小妹第一瓶護膚品就係OlAy產品,當時仲係媽媽買俾小妹添...除此之外,小妹仲有試過OlAy嘅AQUACTION系列,所以小妹對OlAy產品非常放心!

 

 

 

而今次小妹就收到OlAy Regenerist系列嘅新生高效緊緻護膚霜,一於等小妹睇下可唔可以為小妹高效緊緻啦!

 

 

小妹收到的係限量版套裝,套裝內有一瓶50g新生高效緊緻護膚霜及一瓶14g新生高效緊緻護膚霜。

 

 

套裝盒外有清楚嘅成分、用途、用法等...

 

原來新生高效緊緻護膚霜含有『地中海黃金』之稱的Olivem橄欖精華萃取物,能有效幫助氨基酸肽複合物深層滲透,加速發揮吸收作用。

 

而且利用微分子超深滲透科技,獨特瞬釋速滲體系。當接觸肌膚時就可以瞬間釋放護膚成分。

 

護膚霜同時蘊含豐富Aminopeptide胺基酸肽複合物及Lyslatine黃花胡前提取物,可以促進肌膚再生和年輕蛋白交聯結構,強化肌膚保水屏障,減少膠源蛋白流失,加強肌膚彈性。

 

 

小瓶用來去旅行就最合適。

 

 

打開瓶蓋還有一個小蓋蓋住非常衛生。

 

 

打開小蓋微微聞到有陣香味,但不算濃烈,白白的護膚霜。

 

 

護膚霜質地輕盈,在手上輕輕一推展延性不錯,而且亦算吸收得快,推開後清爽。

 

 

試上面上,上圖份量微微多了一點,所以令到推開後感覺有點笠,但都很快就完全吸收。

 

 

推開時十分易推,無論手掌推開還是手指推都可以。

 

 

使用前面部都比較浮腫,特別係下巴位置,而且面上都有不少暗啞。

 

 

使用後,面部Firm左不少,下巴位置浮腫問題減少,而且皮膚彈性提升了不少。

 

不消2分鐘面上已經回復清爽,完全不笠膩。

 

 

 

 

想了解更多OlAy產品可以Click入OlAy Facebook / P&G Website

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品成分及資料由品牌提供,希望大家會鍾意小妹分享。

 

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

 

 
 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()