小妹有位老饕細佬,經常都會周圍搵好野食,今次佢就帶小妹到大窩口富麗商場食好野啦!

 

 

門面唔算好靚,但係就清清楚楚知道係食韓國料理的,而且仲知道應該有韓國著名炸雞食添!

 

店外有不同菜式相片,每道菜式都好似好吸引呀!

 

店內菜式不算太多,但單單炸雞都4款,包括原味、醃醬辣味、香蔥及醬油,而且更可以選擇半隻還是全隻!

 

小妹首先點了半隻原味炸雞,一碟有7件雞塊,每件都切得差不多大小。

 

入口外皮非常脆口,而且一點都不油膩,粉漿厚薄剛剛好。而雞肉亦嫩滑,而且有少少雞汁流出,非常Juice。味道同樣恰到好處,不太鹹又不會太淡。

 

小妹都忍不住一口接一口不停食。

 

另一味就是芝士年糕,上面鋪有厚厚芝士,好吸引呀!

 

 

入口辣味濃郁,年糕口感煙韌,但小妹因為不太好辣所以只嚐了幾口。

後來問店主,原來辣度可以調教的,知道後下次小妹會點小辣,就可以多嚐幾口!

 

 

最後就是螺肉拌冷麵。材料包括有螺肉、蘋果片、辣汁、冷麵及蔬菜絲。

只要將冷麵餅和其他材料拌勻就可以食。

 

 

 

 

 

濃郁辣汁和淡淡的冷麵互相配合,而蘋果就在辣味中帶出一點清新感覺,螺肉則非常有口感但又不算韌。

 

總結,喜歡辣的朋友一定不可以錯過。而店內必食一定就是炸雞。

 

KOKIO韓國料理

地址: 荃灣荃華街36-48號富麗花園A座地下15A舖


希望大家鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~ BlogspotTheZtyleBeautyexpElleSheUlifestyleBLBE| Weshare |iTrial |Pixnet |OpenriceYoutube

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()