近日小妹係不同社交媒體見到好多朋友敷Mask,但佢地敷嘅都唔係普普通通嘅白紙面膜...而係有SNP多個不同造型嘅動物面膜!小妹都決定要試下,趁下熱鬧開個扮野Party~

 

原來SNP係韓國醫學美容護膚品牌,而近日佢哋就推出4款動物面膜系列&京劇面膜。而依5款面膜都係採用雙層設計的紙漿織布,能長時間鎖住精華,能讓肌膚慢慢地把有效成分完全吸收,大大提升面膜效能。

 

 

每款面膜都蘊含各種天然成分,當中主要成分包括:椰子水-能增強肌膚抵禦外來刺激的能力,更有卓越的保濕及紓緩功效嘅椰子水!

 

每款Mask都係針對各樣肌膚問題,滿足多變的肌膚,而且造型得意,令敷Mask唔再單調!就等小妹一邊試一邊介紹俾大家啦!

 

未敷上面之前當然係要睇清楚說明啦!

 

 

清清楚楚嘅韓文同英文說明,而且圖文並茂對用家真係好User Friendly!!! 

 

 

 用法好簡單,只需潔面及爽膚後,將面膜先貼合眼部位置,然後再展開面膜緊貼全臉,待1020分鐘後取下面膜,輕輕按摩至精華完全吸收,最後塗上面霜。 

 

 

包裝上仲要見Made in Korea字樣,用起黎好放心呀!

 

由於小妹近日皮膚比較敏感,所以見到敏感舒緩面膜,雙眼都不禁BlingBling~

 

依個以神龍為藍本嘅敏感舒緩面膜可以有效紓緩敏感肌膚,保護肌膚免受外界刺激,維持肌膚健康。特別適合敏感肌膚人士!

 

 

原來面膜除咗含有保濕、紓緩、增強肌膚免疫力嘅椰子水,仲蘊含迷迭香葉萃取,有助緊緻同修復受損肌膚。另加上黄芩萃取幫助紓緩及抗敏。

 

 

WoW!一打開Packing就見到好多精華,就算將已經滴緊精華嘅Mask拎開包裝內都仲有好多精華!塊Mask仲要好重手,真係多精華到可以搽身呀!

 

 

神龍外型嘅Mask都幾威武,面膜都算上係好貼面,唔會有多位置重疊。

敷緊時最好都係躺着,因為精華真係太多,如果坐着就好容易滴到頸上同衣服上。

 

敷完後面上本來泛紅嘅地方都有降紅,而且皮膚都Q彈咗!

 

由於小妹皮膚長期缺水,所以保濕水漾面膜都好吸引小妹,5款中就有兩其中兩款係保濕水漾面膜,首先有海獺保濕水漾面膜。

 

 

面膜同樣係有椰子水,再加上栗子皮萃取幫助收細毛孔,同有保濕及柔軟肌膚功能嘅玻尿酸,令海獺面膜可以有效為肌膚瞬間注入大量水分,使肌膚達至水油平衡狀態,時刻保持柔軟滑嫩,適合任何肌膚。

 

 

WoW!水獺造型好Cute呀!小妹媽媽就覺得小妹敷緊時好似叮噹,可能因為藍色嘅關係啦!

 

面膜都算上係好貼面,重疊位置不多。而敷緊時都係最好都係躺着,因為精華真係太多,如果坐着就好容易滴到頸上同衣服上。

 

敷完後皮膚明顯唔會乾巴巴,而且過咗大半小時T字位都唔會油光泛濫,相信係因為達至水油平衡狀態。

 

另一款保濕水漾面膜就係以京劇為造型嘅面膜。

 

 

佢成分&功效同海獺保濕水漾面膜差不多...

同樣係有椰子水,再加上栗子皮萃取幫助收細毛孔,同有保濕及柔軟肌膚功能嘅玻尿酸,令海獺面膜可以有效為肌膚瞬間注入大量水分,使肌膚達至水油平衡狀態,時刻保持柔軟滑嫩,適合任何肌膚,但京劇會保濕能力再加強一點。

 

 

 

 

面膜造型係以包青天為藍本,額頭上有個月亮好特別呀!對比海獺面膜,京劇會比較再多精華,而且敷完面上好似光滑更多,水油平衡做得更好~

 

除保濕外,抗皺緊緻小妹同樣重視,以老虎為造型嘅老虎抗皺緊緻面膜就啱用!

 

 

老虎抗皺緊緻面膜有效滋潤乾燥肌膚,改善肌膚彈性,同時可減淡皺紋,令肌膚回復亮澤兼富生氣,特別適合乾性肌膚。

 

面膜同樣含有椰子水,更加入月見草油幫助抗衰老、加速傷口癒合,同時亦有腺苷有助抗皺

 

敷完感覺不錯!面上都會BlingBling左,但抗皺方面應該要日子有功先可以見效!

 

最後要介紹就係熊貓美白亮肌面膜!

 

 

 

 

熊貓面膜有效提亮、均勻膚色,更可改善色斑及肌膚暗啞問題,讓肌膚變得白淨通透。適合中性至乾性肌膚。

 

 


面膜除椰子水外還有有美白、預防暗瘡形成功效嘅楮樹根同可以美白、抗敏嘅煙醯胺。

 

 

熊貓都造型幾可愛!貼面程度都係一流,而精華份量雖然比其他較少,但還是剛剛好。

 

 

仔細睇雙層設計的紙漿織布,能長時間鎖住精華,讓肌膚慢慢地把有效成分完全吸收,就算超過時間都唔會感到俾面膜反抽乾面上水份,小妹真心讚!

 

而且敷咗呠多塊都唔會有顏色退到精華內情況,令小妹好放心!

 

每款SNP面膜都只係HK$24一片,係莎莎化粧品店獨家發售。

 

 

想知更多產品資料可以Click入--> http://www.sasa.com/ 

or 

https://www.facebook.com/sasahongkong

 

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分由品牌提供。

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()