包包面嘅小妹都同一眾女士們一樣渴望擁有靚靚嘅V面,要同包包 say bye bye好似有難道...

 

 

但接觸過Skin Medical Center 先發現,要同V面招手原來一d都唔難...

 

 

踏入Skin Medical Center已經有好舒服感覺,等候區都放滿各式各樣嘅療程資料同雜誌俾等候療程嘅貴賓細閱...

 

等候中嘅小妹仲享用左一杯花茶,令身心可以放鬆添!

 

未接觸治療師同全方位面部綜合收緊療程前,小妹自以為年紀尚輕,收緊療程無番三四十唔使做,收緊療程還離小妹很遠,咁早開始做收緊療程可能過早未必適合...後來經過治療師詳細講解之後發現原來小妹觀念係錯嫁...

 

越早開始為肌膚保養同緊緻肌膚,肌膚就越可以保持年輕,而且仲可以將孩子氣嘅包包面改善變成V面女神,小妹都要同V面Say Hello!

 

開始療程前,細心嘅治療師除咗幫小妹填寫問卷做皮膚分析外,仲為小妹講解一陣將會進行嘅療程詳情同細節。

 

 

 

聽治療師講原來elōs™全方位面部綜合收緊療程係適合任何年齡人士,而且成個90mins療程只需一部儀器就可以做到兩個不同層面的肌膚治療,一方面去除皮膚表層色素,加速更新,另一方面就可以緊緻肌膚將面上幼紋同細紋,So amazing!!!

 

點解依部儀器可以咁amazing,原來係因為儀器發出嘅綜合光與射頻技術結合嘅槍咀係可以先針對表層肌膚進行更新,續後再針對底層肌膚進行重組。

 

而且儀器發出嘅射頻係與紅外線結合,紅外線就可以滲到皮膚下1-2mm,而引導射頻就會去到4mm為真皮層加熱至50-60度刺激骨膠原增生,皮膚就自然飽滿無細紋

 

小妹又學多咗野啦!講解完畢後治療師就帶小妹到治療室...

 

一路上小妹發現走廊末端有dressing place,方便療程完畢後梳洗整理~太貼心啦!

 

 

治療室內齊備儀器、毛巾、浴袍等...而且係房入面仲有埋小浴室,做完body treatment 就唔洗領住行裝去沖涼,想得真周到啦!

 

 

 

WoW!眼前該台兩面槍咀儀器就係今次療程嘅功臣-elōs™,儀器更獲得美國FDA食物及藥物管理局認可,真係信心保證。

 

 

儀器一面槍咀係綜合光加射頻,而另一面槍咀係軟紅外線加射頻。

介紹完咁多,小妹要開始療程啦!

 

首先治療師先為小妹卸妝同潔面...

 

 

細心之處係洗面時用嘅綿花都係微微暖嘅,小妹好欣賞呀!

 

潔面後治療師就為小妹塗上冷凍啫喱,聽治療師講啫喱係經冷凍,為何要用冷凍啫喱?

 

原來係因為第一步要為皮膚表層更新,所以槍咀發出的能量會比較高溫,用上冷凍啫喱就可以為表面肌膚Cool Down,令治療時不會有焯熱感覺。

 

 

治療師由面的邊緣位置開始利用綜合光加射頻為小妹面部肌膚進行表層更新。

 

 

 

綜合光加射頻治療到眼部位置時,細心嘅治療師為免光線會刺眼就利用小木棒微微阻擋一下,好令小妹不會感到刺眼,當然在療程開始時已經用上膠布蓋住眼部及帶上眼鏡。

 

 

 

完成第一步的療程後治療師已經一面拿着鏡子一面和小妹分析治療結果。

 

 

小妹眼見面部各處嘅膚色已經開始變得均勻,由其是額頭部分的肌膚,本來暗啞的皮膚都好似變得亮白,不竟第一步就是為皮膚表層去除色素。

 

 

當然面部肌膚都變得滑潤不少,小妹很喜歡這個滑滑的感覺呀!

 

完成第一步後就到第二步,為底層肌膚進行重組。

 

 

 

首先治療師都為小妹塗上啫喱,今次的是室溫啫喱,因為這一步希望肌膚可以Keep到50-60°C幫助刺激骨膠原增生,所以不需用上冷凍的啫喱Cool Down!

 

 

 

治療師今次都是由面部的邊緣位置開始,槍咀每打一下會為皮膚加熱10°C直到該處皮膚加溫足夠,而整塊臉足足需要2000下。

 

不竟因為是令肌膚溫度上升,所以開始時治療師都會一問小妹溫度是否可以接受,而且會否感到不適,細心至極。

 

 

 

小妹首先為一邊面上進行治療,雖然軟紅外線加射頻不會有刺眼強光,但為免小妹感到不適,治療師先在雙眼貼上膠布。打到眼周皮膚較薄嘅位,治療師亦特意調低能量。

 

 

 

完成半邊面療程後,可見面上肌膚都緊緻起來,當然不至於馬上拉緊起來,但V面輪廓亦好像微微的顯現出來。

 

而最厲害的是面上都沒有明顯的紅腫發熱,細問下原來是因為軟紅外線加射頻是直達肌底層刺激膠原增生,所以在表層上不會顯出反應。

 

 

 

完成兩方邊面後,兩邊面角都拉緊了,V面明顯了。

 

 

 

完成整個療程前,治療師為小妹敷上蠶絲保濕面膜,敷保濕面膜的最主要原因是肌膚膠原增生時需要大量水份,所以敷上保濕面膜就可以令肌膚持續令膠原增生。

 

 

 

WOW!蠶絲保濕面膜很透薄,而且水份很豐富。小妹一敷上為舒服到馬上小睡了片刻。

 

及後治療師為小妹塗上保濕產品及物理性防曬就完成整個治療。

 

完成療程後治療師還叮足小妹一些療程後需要注意的事項,分別是要加強保濕,避免到戶外暴曬,而且每天都要用上30度或以上的防曬。太細心了!

 

 

 

治療前小妹有包包面,而且膚色都是暗啞偏黃。但治療後小妹明顯膚色亮白,面上輪廓都提拉及緊緻不少,V面明顯咗!

 

 

治療師提醒小妹三天後可以特別留意面部變化,個效果會更出。小妹都感覺到面上Q彈不少,而且V面輪廓更明顯。整個療程一般要做三次,每次隔4-6星期,效果可以keep到12-18個月,一次都只係90mins,今次小妹真正可以同包包面Say Bye Bye! 

 

 

想知更多Skin Medical Centre及全方位面部綜合收緊療程可以Click入--> Skin Medical Centre Website or Skin Medical Centre Facebook

當然仲可以到 U Sharing Magazine 同 U Sharing Magazine

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

是次產品由Skin Medical Centre提供,文中產品成分由品牌提供。

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

 

 

 

Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()