你哋平日有冇諗過 Apple of your Eye?最珍貴?最想守護的事/物係?

 

係小妹心目中一定係媽媽啦!

 

所以早前尖沙咀海港城Shiseido「#AppleOfYourEye #守護最珍貴」慈善攝影展活動小妹都特別同媽媽一齊去...

 

 

在場有好多相片都Show咗不同明星同知名人士嘅Apple of your Eye~

 

 

令小妹印象特別嘅深刻就係鍾楚紅(紅姑)眼內的大自然同Kelly眼中嘅一對仔仔 (蝦餃仔同小籠包)!當日在場都有攝影師即席為到場人士拍攝一張Apple of your Eye相片,小妹同媽媽有參與~

 

1, 2, 3...咔嚓!!! 

 

影完相等候時小妹當然想認識下Shiseido嘅ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate (眼部肌膚免疫力精華) 同 ULTIMUNE Power Infusing Concentrate (紅妍肌活精華)。

 

 

原來當中嘅ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate係全救首支可以提升眼部肌膚免疫力嘅眼部精華,可以重新激發肌膚潛能。

 

精華蘊含獨家免疫補濕精華™可以提升並激活容易減弱的朗格罕氏細胞感應機能,重煥己下降的免疫機能,堵截因乾燥造成的惡性循環。

 

同時富有ULTIMUNE COMPLEX™、免疫鎮靜複合物™及草本植物精華,可以全方位高效防禦歲月痕跡,提升隨後使用的眼部護膚品功效。

 

 

 

ULTIMUNE Power Infusing Concentrate亦係全球首支激活肌膚免疫力的再生精華,獨有31項專利配方,同眼部精華一樣含有ULTIMUNE ComplexTM激活免疫力複合物,能直接激活朗格罕氏細胞機能,重設肌膚免疫保安系統,回復緊緻、亮澤和年輕的膚質。

 

 

聽完介紹Shiseido同事就為小妹進行皮膚免疫力測試...

小妹通宵完皮膚十分差,真係好怕會0分呀!

 

 

等緊結果同相片時,仲享受咗一枝天然提升免疫力嘅果汁添!

原來Coconut、Blueberry同Pear混合打成果汁可以為身體免疫力提升,小妹都要整多D飲~

 

 

Cry!小妹原來肌膚免疫力只係得30分比媽媽40分還要低~小妹真係要加把勁為肌膚免疫力upgrade下! 

 

 

小妹幅Apple of your Eye都完成了~小妹眼中見到最愛嘅媽媽!

 

 

小妹嘅免疫力希望係用咗Shiseido眼部肌膚免疫力提升精華(左面)同紅妍肌活精華(右面)後提升啦!

 

 

打開Packing後,產品貫徹一向有衛生封條,確保用家第一身打開及使用產品~

 

 

ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate (眼部肌膚免疫力精華)能撫平眼周幼紋,更添明亮彈性,令整體膚色更均勻亮澤。

 

按出精華呈半透明凝露狀,係手上推開就好似有爆水珠珠一樣,相信係因為配方中採用到釋放水分技術,當塗抹時以指尖的壓力令水珠釋放,感覺好水潤但唔係膩笠個種!

 

 

 

小妹跟活動時Staff教路,係無名指上按出精華~

 

 

慢慢用輕壓方式係眼部四周按壓,不停按壓按摩時精華好似慢慢由凝露狀成為水狀...

 

精華好快就被眼周肌膚吸收,不消3分鐘小米點嘅精華已經完全吸收曬!

 

 

塗上後眼部肌膚唔會有膩笠感覺,反而更好似注入水份有少少補濕效果,漲卜卜~

 

 

小妹Keep住用兩星期,平日早上起身浮腫眼好似少出現咗,而且眼紋都減淡不少,大眼袋都有減細現象!而且眼部周圍肌膚都好似潤澤柔滑不少~

 

小妹睡前飲大量水,第二日眼腫,塗上後半小時左右眼腫就消退,比平日消腫時間快很多~

 

真係好想推薦俾成日通宵易有眼部肌膚問題嘅朋友,小妹體驗真係有效!

 

 

ULTIMUNE Power Infusing Concentrate (紅妍肌活精華)可以修復肌膚問題,賦予肌膚力量並強頑抵禦一切傷害,適合任何年輕同膚質。

 

按出精華呈半透明乳露狀,比眼部精華較為液體狀,雖然未有水珠爆開感覺,但推開後水潤感覺亦不差,而且同樣不膩笠!

 

 

洗面及使用Toner後就按在掌心內~

 

 

用掌心在面上輕壓,利用掌心微溫加快精華吸收。

 

 

小妹用後感覺皮膚好似水潤飽滿咗,而且柔滑不少,面上光澤度有提升。

 

 

用後兩星期,面部光澤度大大提升,而且水潤飽滿感覺都Keep到!

 

最重要係以前通宵後會有不少紅印痘痘面上暗黃,但用後就算通宵都唔再出現一堆紅印及痘痘,就算有都係小小一兩粒~

 

 

小妹強烈推薦Shiseido眼部肌膚免疫力提升精華及紅妍肌活精華,雖然小妹唔知肌膚免疫力有冇因此Level Up,但肌膚可見問題都好快解決到(未用完一枝情況下)。

 

同小妹一樣成日通宵,而且免疫力不足嘅朋友值得一試!

 

SHISEIDO 眼部肌膚免疫力提升精華 $550 / 15ml
SHISEIDO 紅妍肌活精華 $620/ 30ml or $860/ 50ml

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分轉自Shiseido website
想知更多產品資料可以Click入 Shiseido Facebook 

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()