從小到大,小妹都係敏感肌朋友,只要天氣一轉皮膚就會變得又癢又乾,以前更試過塗上有香料成分嘅Cream令肌膚問題惡化添,所以每次轉換天氣都令小妹好苦惱~~

但剛剛上個月小妹就收到Vaseline邀請,一試佢哋最新系列產品-Vaseline專業修護系列...

專業修護系列內包括:全新專業修護低敏潤膚霜、全新專業修護潤膚噴霧、經典Vaseline純白花士苓。另外系列內還有專業修護潤膚露。

今次仲係小妹第一次收花呀!一枝白花係玻璃瓶內高貴非常~

事不宜遲...一於睇下小妹體驗情況!!!

首先為大家介紹全新專業修護潤膚噴霧啦!

專業修護潤膚噴霧採用嶄新噴霧式設計,瞬間輕易均勻保濕全身肌膚,適合係出門前或趕急情況下迅速滋潤肌膚...WOW咁似講緊平日一早小妹個情況!

而且低敏無香配方,體貼敏感肌膚不同時候的需要,噴霧還有2倍滋潤成分可以修護非常乾燥肌膚,而且配方成分能令肌膚快速吸收,瞬間就可以滋潤肌膚,令肌膚柔嫩但不黏膩。

而且噴嘴仲有得lock,如果帶去旅行都唔怕整到成個行林喼都係啦!

小妹當然要馬上體驗嶄新噴霧式設計啦!

噴灑出的潤膚露極幼細,而且噴灑範圍廣泛。

只要輕輕一噴潤膚露就能平均散開於肌膚上,令每吋肌膚輕易沾上潤膚露。

雖然小妹第一次噴時未能完全掌握,令潤膚露集中在一個位置上,但噴上兩三次就可以輕易掌握。

噴完只要輕輕抹抹潤膚露就已經被肌膚吸收,完全唔笠。

最好係冬天穿上絲襪前噴唔會黏實,無問題!!!

下一件小妹試用嘅產品就係Vaseline 專業修護低敏潤膚霜...

潤膚霜獲美國國家濕疹協會認可,含花士苓修護微因子,可即時增加肌膚水分達250%,適合敏感及乾燥肌膚人士使用。

除花士苓修護微因子外,配方還有高效保濕成分,更係低敏不刺激配方,可以為敏感乾燥肌膚帶來強效滋潤及保濕,同時紓緩乾燥肌膚不適。

不可不提仲有維他命E可以令肌膚重現柔滑!

打開就見奶白色潤膚霜,外表有d似忌廉,細心聞都聞唔到有香味!

係手上試上推開,延展性高,輕易就可以推開,相比boby butter 同 Body Balm好很多! 

小妹有時覺得用護膚產品就最怕難推開要係浴室整一輪~

同噴霧一樣很快就被皮膚吸收,相比起噴霧會笠身小小,不竟霜重笠小小絕對可以接受!

而且沖完涼搽到另一朝早起身身體都Keep住滋潤度足夠,唔會覺得乾同緊繃繃~

最後一件要為大家介紹就係Vaseline純白花士苓...

純白花士苓有高效滋潤修護功效,而且更係家傳戶曉的產品,小妹家中總會有一瓶看門口。經3重提煉,可以達致保濕滋潤,鎖住水分功效,更可以免受乾燥天氣傷害肌膚!

打開完全無香味,小朋友都可以用得~

小妹一般都會有幾個用法...

第一個用法就係搽係腳踭位置,因為小妹腳踭經常都好乾,有時更會有厚厚死皮,所以有時來不及磨走死皮時又唔想太乾巴巴見人就會用純白花士苓搽下...

第二個用法就用係指甲周圍,好多時當係指甲Mask敷係指甲邊,就會減少死皮形成。

而且係搽指甲油前用純白花士苓搽係指甲邊就算搽出界都輕易D可以抹走甲邊外餘指油~

最後就係搽唇,當然用Vaseline護唇霜更好,但有時想平平地為唇敷下Mask都可以用純白花士苓厚敷,再用保護紙蓋上,最後再敷上熱毛巾。

做完唇Mask個唇不單死皮會去走,唇紋都會減少~

Vaseline專業修護低敏潤膚霜 建議零售價HK$89.9 /201g

Vaseline專業修護潤膚噴霧 建議零售價HK$ 56.9 /190g

Vaseline純白花士苓 建議零售價HK$29.9/100g

想知更多Vaseline產品可以Click入--> Vaseline HK Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由Vaseline提供,文中產品成分由品牌提供。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()