近年好多時候都會聽到朋友介紹用堅果油護髮、護膚,小妹當然都有一試。一試就愛上,特別係用係頭髮上!

小妹一向都好愛護自己把頭髮,但有時覺得護髮素好似未必足夠。所以自接觸到堅果油之後,小妹每次洗完頭後吹頭髮前都會係頭髮上搽上堅果油,果然頭髮比起只用護髮素好,而且護髮素都好似耐用咗添!

而小妹近日接觸到由100%天然冷壓摩洛哥堅果油製成的Fleurance Nature 有機堅果油。

成入中的堅果更係採購自公平貿易婦女合作社,成分通過法國ECOCERT專業「公平貿易」認證,不單有良心,而且信心都大有保證~

咁好嘅產品當然都想向大家介紹下啦!

登登登登!依支就係Fleurance Nature 堅果油

有機堅果油蘊含豐富不飽和脂肪酸及維他命E,能為肌膚提供深層滋潤且有抗氧化功效,並同時促進肌膚細胞更生,可以用於面部肌膚、身體皮膚...

Fleurance Nature有機堅果油仲連孕婦都可以用得,所以可以用作妊娠護理,能有助減退妊娠紋的功效。

小妹PatPat都小小橙皮紋一於都要試下先~

盒上所有清晰產品介紹,原來有機堅果油仲可以深層修護、滋潤及保護脆弱肌膚,而且可以喚醒疲倦肌膚。

當然唔少得就係用係頭髮同強化指甲上啦!

輕輕倒出,堅果油係淡淡的黃色,聞起上來無咩味道,質地都算係輕盈,而且一點都唔笠。

小妹分別用係頭髮用面上一試有機堅果油!

除咗搽係微濕頭髮外,小妹係做型前後都會搽上堅果油,發現本來又乾又亂嘅頭髮,變得又潤又貼服,而且更易做出理想造型。

另外亦試和面霜混合使用,加上堅果油的面霜令面霜更易吸收,雖然比只用面霜有點油,但在冬天乾燥的環境下非常適合。

用上後原來超攰嘅皮膚好似有光澤咗,而且係乾燥環境下都無咁快覺得乾。

一年四季都有有機堅果油嘅用途,小妹真係好推介俾大家呀!

想了解更多Fleurance Nature 有機堅果油可以Click入Fleurance Nature Facebook / Fleurance Nature官網

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次活動及產品由iTrial提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()