女士們一踏入25歲就要開始為自己皮膚打算一下,增加彈性,活化肌源,當然撫平皺紋...樣樣都好似好需要~~

好彩小妹早排就接觸到Neogence全新嘅全效緊緻活膚霜,聽聞係可以緊緻肌膚塑造「Y」形輪廓,小妹都好想知點「Y」法!

登登登登...黃色小瓶就係Neogence全新嘅全效緊緻活膚霜!

盒外就已經有齊介紹,包括用法、功效、成份等等...而且有清清楚楚嘅生產日期同到期日期就更加用得放心!

活膚霜含有OSILIFT+SYN®-HYCAN能令綿密絲滑質感的面霜有高度延展於全面,而且

OSILIFT+SYN®-HYCAN成分能瞬間形成3D立體網膜,層層撐起豐潤美肌,發揮長效緊緻的功效。

同時蘊含維他命A衍生物深入肌膚底層,可以由內而外活化更新老化細胞,提升肌膚活力,延緩衰老。

不能不提就是雙重胜肽專利撫紋配方,由乙醯四胜肽(DERMICAN)及胜肽撫紋因子(MATRIXYL3000)組成的雙重胜肽專利撫紋配方,有助促進膠原蛋白增生,平滑肌膚紋理,淡化皺紋。

WOW!全效緊緻活膚霜有效全面「緊緻、撫紋、活化」瓦解並預防老化危機,抗衡地心引力,逆時光皺減肌齡,功效能媲美傳統埋線拉皮,有效對抗鬆、皺、垂,打造立體女神容顏!好吸引呀!

打開瓶蓋原來內裡還有一個小蓋,打開小蓋後就見到微黃色的面霜,而且散發出陣陣似檸檬的香味!

小妹用附送的小勺,輕易就可以取到需要的面霜份量,而且十分衛生。

係手上推開延展性高,輕易就可以推開,而且快速吸收,小妹最喜歡就係唔笠,清爽十足。

小妹試用上面上,感覺同樣不笠,而且清爽。因為面霜延展性高,就算配合按摩手法都可以輕易塗抹全面。而且小妹都會由下至上輕輕推,希望可以減少埋包包面。

小妹用後雖然未有馬上見到皺紋減少,但面上都有少少Firm嘅感覺。

當然唔少得係頸上都塗上,頸紋就好似真係有減少,但都應該要日子有功先可以Keep到!

小妹雖然未有皺紋,但都唔想俾皮膚老化情況出現,所以都係時候要補保。

Neogence 全效緊緻活膚霜 (價值: HK$348/ 50ml ) ,產品於SaSa有售~

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供, 而產品成分由品牌提供 

想知更多產品資料可以Click入Neogence Facebook / Neogence 官網

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()