冬天又係需要極滋潤嘅時間,但小妹好多時都會「虛不受補」,滋潤反變生粒粒!

所以小妹到冬天好多時會為搵滋潤面霜煩惱,而近年馬油非常流行,小妹都一於要試下,睇下可唔可以幫小妹滋潤之餘但又唔出粒粒啦!

今次小妹就要試下體驗SNP全新濟洲馬油滋潤系列,一於睇下小妹體驗結果啦!

首先體驗就係SNP濟州馬油緊緻滋潤面膜~

濟州馬油緊緻滋潤面膜蘊含500mg來自濟州島的100%發酵馬油及綠茶萃取等天然成份,能令肌膚達至水油平衡狀態,並形成一層薄薄的保護膜,長時間維持肌膚水潤嫩滑。

每片面膜包裝上都有qr code可以了解更多面膜資料,同樣可以提回購(但好似是韓國當地的回購方式,在香港的朋友就可以到sass回購及選購)

另外每個包裝上都有清楚說明使用方法就算是不懂韓文也可以看圖了解使用方法。

打開面膜包裝就見到面膜紙,拿上手都非常重手,可知精華都十分足夠。

而且包裝袋內還有少少精華可以塗到頸上,算是不錯~

面膜紙都算是大張,面大小妹都可以完全覆蓋,整體來說都是貼面的。

而且坐着敷都不會跌下,可以一邊看電視一邊敷。

敷完面上變得Q彈,小妹早上敷完再出街,全日都感覺十分滋潤,面油都少出了~

另一產品就是SNP 濟洲馬油滋潤護膚霜~

護膚霜內蘊含2800mg來自濟州島的100%發酵馬油,可以有效加強肌膚吸收護膚品的能力。

更能一次過改善七大肌膚問題:乾燥、細紋、暗瘡、色斑、疤痕、粗糙、毛孔粗大,用後肌膚更柔軟、嫩滑、細緻。

包裝上有made in Korea 字樣,而且用貼紙封口,可以放心使用~

打開蓋就見到淡黃色的護膚霜,護膚霜散出陣陣香味~

在手試推開,延展性不錯,輕易就可以推開。而且亦很快就吸收,吸收後不膩笠。

再在面上一試!

面上乾燥問題馬上改善,原來乾繃繃的皮膚都變得滋潤,冬天特別合適用!

而且面上感覺更柔軟,細滑,近看下乾燥、細紋等問題都有改善~

SNP 濟洲馬油滋潤護膚霜(價值: HK$335/ 70g) 

SNP濟洲馬油滋潤面膜 x 3片(價值: HK$36) 

係莎莎化粧品店獨家發售。

想知更多產品資料可以Click入--> Sasa 官網 or Sasa Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次產品由theZtyle.com提供,文中產品成分由品牌提供。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()