小妹早排同好姊妹係尖沙咀行街竟然發現一個新蒲點,依個蒲點仲有小妹其中一樣最愛添!

講緊嘅最愛就係芒果...小妹徹頭徹尾係一名「芒果痴」,不論邊個地方嘅芒果,甚麼種類嘅芒果,以至大大小小不同芒果產品,小妹都好喜歡,但最情有獨鍾都係台灣愛文芒。

而小妹竟然係尖沙咀發現到有一間以台灣愛文芒為主材料嘅Mango XʻPress,當然就要試一試啦!


一蒲入店內就見到大大個雪櫃,入面放滿各式各樣嘅芒果製甜品...

包括有芒果布甸、馬卡龍、蛋糕等...

除此之外,仲有另外2款芒果產品係產品櫃上,就係蛋白餅(6個不同口味)及芒果醋!

食物當然唔只咁少,餐牌上仲有好多不同款式嘅甜品添!

3頁餐牌,分別有飲品類、小食類同甜品類,喜歡食咩就食咩...而小妹就同朋友分別點咗兩款甜品食!

第一款就係愛文甘露 (Irwin Sago Sweet Soup) $28~~

入面有好多愛文芒果果肉,而且仲有柚子肉同西米添!

一入口感覺好滑,芒果汁有濃濃芒果味,一種愛文芒獨有的芒果味,不會過甜,剛剛好。

而芒果果肉又不太熟沒有熟到爛的感覺,當然因為愛文芒都是比較爽口的感覺~

而柚子又沒有苦澀味,微微帶好酸酸甜甜感覺,非常清新。而西米完全熟透沒有粉味!

小妹對這愛文甘露評價相當不錯~

另一產品就係可以邊行邊食嘅Mango XʻPresso配窩夫 (Mango XʻPress with Waffle) $68

Mango XʻPresso配窩夫分為兩層,上面一層就係有窩夫、雪糕、忌廉、愛文芒果果肉、芒果汁!

窩夫新鮮熱辣製成,軟硬口感得宜,蛋味亦濃~

雪糕就非常驚喜,雪糕微微有少少飲波子汽水感覺,最後有芒果味留在口內!

而下層就係果汁梳打 (藍莓味梳打、柑桔味梳打),最底仲有芒果肉又有星星型果凍添!


星星型果凍有咬口,好好食呀!但只係大粒咗小小,如果切細多一點就可以更輕易吸食到!

梳打可以一層一層飲/Mix一起飲,小妹就感覺Mix埋感覺好D,因為好似雜果賓治~

So Colourful Drink為冬天添上一份樂趣!

Mango X’press

地址 : 尖沙咀加拿芬道45-47號地下D1號鋪

電話 : 27941928

營業時間 : 12nn- 12mn

想了解更多Mango XʻPress可以Click入 Mango X'press Facebook

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

是次試食由Mango XʻPress提供,希望大家會鍾意小妹分享。

小妹仲有其他Blog,FB Page及IG,歡迎大家去睇~

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()