~~Happy April, My Month~~

 

四月 April 又點可以少得有我 .四月小妹. 呢!!!

 

小妹係四月份真係收到好多不同既禮物, 因為可能有好多人以為我係四月出世,所以特別送上生日禮物。Haha...唔好意思呃左大家,小妹唔係四月生日,但都係因為D特別原因所以先會叫小妹點解叫April,等小妹生日個個月(放心唔洗等好耐既~~)再話俾大家聽啦!!!

 

一向都對盒子情有獨鍾既小妹 ,細細聲話你知...因為用盒子將雜物收好,咁樣就會咁易俾屋企人知買埋買埋好多小玩意啦!!!

 

而係咁多份禮物之中當然又點會少得有Glamabox既四月盒子啦!!!

 

 

一打開就見到「延續美麗,發放青春活力」,岩曬唔夠青春既小妹!!!

 

 

Haha事不宜遲!!!就由小妹同大家一齊睇下Glambox既四月盒子點延續美麗,為大家發放青春活力...Let's Go!!!

April Box @ Glamabox  

 

 

好多件不同品牌既產品,當中有d品牌係小妹由細個就開始聽過,有d就係第一次接觸既!!!

 

率先為大家介紹既就有細細個已經開始有用既品牌 - 施巴,而今次係盒子入面既就係微囊保濕啫喱。 

 

 

 

開左小瓶就見到透明凝膠,而凝膠中有好多一粒粒既綠色小珠,相信小珠應該就係「緩釋微囊水珠 - Sebaspheres」,原來一粒粒既緩釋微囊水珠係有持久發揮保濕既功效, 仲可以令肌膚持續潤澤柔滑。除此之外,產品中仲有透明質酸、蘆薈、尿囊素等,可以保持肌膚持久濕潤亮澤。

 

搽上面上真係幾保濕wo!!!沖完涼臨訓覺之前搽,唔洗一陣已經吸收曬,到左第二朝起身,就算係冷氣房成晚塊面都唔會好乾,保濕程度都幾好,今個夏天晚晚開冷氣可以靠佢。

 

 

第2樣為大家介紹既就係Cosmetic Skin Solutions Hydrating B5 Serum。

 

 

依款B5 Serum除左有維他命B5促進細胞生長,修護受損肌膚組織,改善敏感之外,仲有透明質酸(Hyaluronic Acid),可以為皮膚補濕同緊緻毛孔

 

本身以為細細三粒好快就用完,但原來一粒都可以用到3-4次,因為每次都只係要少少就可以搽曬成面,其他我就用個CON盒裝住留番下次用。

 

 

唔...係未搽之前小妹塊面係有D乾,部機讀到既數值都係負2,搽完之後讀數就升左,真係有補濕,而且搽完面上既暗瘡疤有淡左少少,相信應該係維他命B5既幫助。我仲好鍾意佢好快吸收清爽唔會有好笠既感覺。

 

第3樣盒子入面既品牌就有Jayanti,3月既Glamabox都有出現過依個牌子,可以睇番清新的3月盒子 睇下依個牌子既其他產品。

今次收到既係纖體消脂霜同塑身修護霜,小妹既大腿腰平日收收埋埋唔少豬腩肉,搞到小妹去游水同船河都唔夠膽着3點式,就等我試下可唔可以幫到我啦!!! Haha~~

 

 

 

原來Jayanti既纖體消脂霜入面有有機蘆薈凝膠可以有效加速脂肪代謝,刺激細胞更生。而且亦有有機橄欖油促進膠原蛋白的增生,提升肌膚彈性。只要每天有需要部位輕輕按摩2-3次,待完全被吸收便可。 

 

 

 

 

相比起小妹夏天為左減腿部既豬腩肉都將cream搽上腳,之後再搵保鮮紙包住一晚訓,容易得多,而且又唔會好似我平日用既方法咁第二日起身雙腳出曬汗,仲會因為紮得太實搞到有一條條紅線,肉鬼酸!!!


除左纖體消脂霜,貼心地仲有埋塑身修護霜,因為含有天然SPF功能既摩洛哥有機堅果油及其他天然滋養成分,可以增強皮膚彈性,重塑身體輪廓,有助減褪妊娠紋,同時保護皮膚不受外來環境傷害和重新平衡其ph值,於陽光日曬下也能給肌膚提供完美自然的屏障。


有左纖體消脂霜&塑身修護霜我就應該可以好快同船P,海灘Say Hello la!!!


要去船P同海灘又點可以少得要有個滑滑既背脊呢?! 小妹背脊成日都會有小小暗粒,夏天既時候都幾頭痛,雖然都會用D有茶樹精華既沐浴露,但又時都會搞到背脊太乾,繃繃緊!!!


好彩今次收到Afforsts既薄荷及尤加利沐浴露又可以俾小妹試下d新野啦!

 

 沐浴露入面原來有海茴香粹取液,有效促進骨膠元增生,令肌膚更富彈,而薄荷可倍添涼快感覺,尤加利有效平衡油脂分泌。


小妹試完雖然背脊d暗粒唔係退曬,但起碼冇嚴重落去同唔會有繃繃緊既感覺,幾舒服wo!!!


除此之外,仲有L’oreal MEX Pure & Matte 清爽控油磨砂炭黑潔面乳,入面蘊含2000磨砂微粒,可以能徹底通透潔淨毛孔,令持續不泛油光及有效深層去除黑頭死皮。

 


因為係男士配方,所以一係屋企打開盒子既時候已經俾細佬拎走左啦!!!

 

 

今次4月盒子仲因為復活節既原因,所以有神秘禮物添,一睇原來小妹收到既係Cetaphil Cleanser!!!之前屋企執屋俾D塵搞到皮膚敏感,塊面好痕,用完佢洗面就好快唔痕!!!


想知道多D關於Glamabox既盒子資料可以登入佢地網址: http://www.glamabox.com/hk/tc/glamabox


而且依家佢地仲有埋實體商店係銅鑼灣百德新街,可以即刻買盒子唔洗等運送,方便左好多呀!!!


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士喜好及膚質各有不同。文中產品成分轉載自: http://www.glamabox.com/hk/tc/glamabox/2014-april-box
小妹其他Blog都歡迎大家去睇下!!!
Blogspot
TheZtyle
Glamablog
Elle
Pixnet

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Glamabox April Box 魅力盒子
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()