要做好護膚第一步當然就係要洗乾淨塊面,洗得乾淨之後嘅護膚產品先可以更易吸收!

 

所以小妹一向都洗面產品有幾個要求,又要洗得乾淨舒服,又要洗完唔會繃繃緊,當然仲唔可以傷害到肌膚啦~

 

小妹近日就搵到件好嘅洗面產品啦!

 

登登登登...就係éPure 水潤氨基酸潔面乳,小妹其實係YouTube都介紹過,回顧--> https://www.youtube.com/watch?v=3HWU8xey0TQ (Time -1:03 - 2:09)

 

éPure 水潤氨基酸潔面乳是由美國醫學美容醫生研發的純天然不刺激潔面乳,成分中的胺基酸與肌膚酸鹼度相等,不含皂性成分,能溫和地深入肌膚細小毛孔,提供細緻的活性作用。

 

而且潔面乳還含有 Xeradin™ 有機鼠尾草活性保濕因子、高效保濕的玻尿酸、蜂蜜提取物及桑白根萃取物,能抑制黑色素和抗氧化,去除毛孔污垢及化妝品殘留物,並完全保護肌膚本身的天然油脂,不損害肌膚細胞,使用後不會感到繃緊。

 

配方不含皂性 、硫酸鹽、色素、香料及酒精等刺激物,所以唔怕會敏感!

 

 

其實產品包裝上有好清楚嘅成分介紹,介紹所含成份對肌膚有咩好處,買之前都可以細心睇下,唔怕買錯啦!

 

 

另外係產品上都有列明使用方法,而且寫上適合所有肌膚(For All Skin Type),小妹敏感皮膚都可以好放心使用。

 

用按壓泵式,一按就可以按出潔面乳,比按壓瓶身的更為方便。

 

 

小妹用量就係按壓2下,分量就約如小圖一樣。

 

加入水後就有大量豐盈泡泡,就算唔用起泡網都可以有好多潔面泡泡!

 

 

將泡泡係面上按摩,打圈按摩,真係會越來越多泡泡。

 

 

泡泡好細滑,不停打圈感覺好舒服。

 

 

有時小妹會用上洗面刷,將面上已經成泡泡嘅潔面乳用洗面刷係面上打圈,將平日好難可以用手接觸到嘅鼻奕位置等洗乾淨。

 

洗完面皮膚完全唔會有繃緊感覺,感覺清爽,而且而上D污糟野好多都會帶走,用有爽膚水嘅棉花係面上擦抹都唔會令棉花黃黃黑黑!

 

 

用前用後皮膚好乾淨,平日面上污糟引致暗啞泛黃問題都可以改善,面上亮白不少。

 

 

細心睇皮膚好光澤,好水潤感。

 

小妹用上半枝後,敏感情況大大改善,而且暗瘡,暗粒都減少。

 

有時懶洗完面忘記搽面霜都唔怕會乾。

 

強烈推介!

 

 

 

éPure 水潤氨基酸潔面乳建議零售價HK$165

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品是抽獎禮物, 而產品成分轉自éPure skin care hk

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()