生日快樂,剛過去嘅5號係小妹25歲生日,又大一歲唔可以再咁任性啦!

 

每年小妹都有個習慣就係會同家人於正日切生日蛋糕慶祝,今年雖然爸爸遠在他鄉,但習慣都沒有變!!!

 

其實自小妹懂事後和家人切生日蛋糕最大意義係要報答媽媽10月懷胎生下小妹依個百厭星。

 

所以小妹每年都會搵不同蛋糕,答謝媽媽帶小妹來到依個花花世界...今年巧遇屋企附近(荃興徑)開咗新嘅蛋糕專門店當然要一試啦!

 

企係遠遠處已經見到黃澄澄嘅招牌...

 

 

小帆船圖案加上諾亞半熟蛋糕專門店字樣,小妹見到已經食指大動啦!

 

 

門外凍箱排列住一個又一個蛋糕,每個看下去都好似係度同你招手,快d帶我返去啦!

 

 

因為小妹放工去到時間都有點晚(7點半算不算上晚呢?!)見到凍箱內部份款式嘅蛋糕都空了或只餘下一個! 相信一定係好好味所以都賣光了!

 

 

步入鋪內見到一張超大嘅蛋糕餐牌,上面都例上店內蛋糕同泡芙款式...見到一張一張食物嘅相小妹已經好肚餓啦!

 

忌廉哥都係上面呀!

 

 

有點可惜小妹最想上試嘅抹茶半熟蛋糕忌廉哥特別版已經售罄...下次小妹要早一點!

今次只好選擇另一款蛋糕吧!

 

 

再睇之下竟然見到媽媽同小妹最愛嘅香芒...香芒溶心芝士蛋糕呀!再細心睇原來係限定產品!

 

小妹真係好幸運呀!竟然可以買到限定蛋糕而且仲要係心頭好~~

 

細心店員問小妹大約幾耐左右先會食蛋糕,因為可以幫手準備乾冰暫時雪住蛋糕~~好貼心呀!如非雪糕蛋糕店,小妹都好似未試過會有乾冰雪住雪糕呀!

 

 

由於小妹回家只花10數分鐘,所以店員都話時間剛剛好可以不用雪,而且更係最佳食用時間添(未食前可以先放到室溫中10-15分鐘味道口感更佳),盒子上亦有介紹到...

 

 

貓貓造型嘅蛋糕盒,好得意呀!

 

 

打開貓貓蛋糕盒就見到小妹最愛嘅芒果啦!芝士蛋糕上鋪滿一粒一粒切成方粒嘅芒果肉,加上芒果果醬,芒果控小妹大愛呀!

 

拎起蛋糕仲發現貼心服務添...

 

 

登登登登...原來盒內已經準備好刀叉同碟,不得不讚小刀除係刀外仲係一個食物鏟,切好嘅蛋糕好輕易就可以裝到碟上...細心情度爆燈!!!

 

 

蛋糕上面厚厚嘅芒果層,差不多成吋厚呀! 芒果迷一定不可以錯過呀!

芒果層下面就係芒果味嘅芝士蛋糕,對比一般芝士蛋糕,這個兩層嘅芝士蛋糕厚很多呀!

 

 

這個蛋糕比平日芝士蛋糕切起來鬆軟得多呀!輕易就可以用膠刀切開了...

 

一切開就見到溶心情況出現了...芒果味嘅流心醬慢慢流出啦!

 

 

看!流心醬比小妹想像的還要多呀!

 

蛋糕入口軟滑,而且有濃濃嘅芒果味,芝士味就細細品嚐下才淡淡散發出。

 

芒果酸甜味剛剛好,相信都是經過挑選吧,要不是一定會偏甜或偏酸了!

 

流心醬味道不會太濃不會搶走蛋糕味道,而流心醬細滑,沒有粗粒影響口感。

 

這麼好味嘅限定芒果溶心芝士蛋糕,家人秒速地搶空了!眼見家人吃得津津有味小妹都好開心!

 

今年嘅生日多得諾亞半熟蛋糕專門店,令小妹同家人過咗個滋味十足嘅生日~

 

想知多D關於He She Eat 可以Click入其Facebook -->  https://www.facebook.com/noahcastella/timeline


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()