貪食嘅小妹剛剛搬到觀塘返工,當然要四出搵食啦!第一步就係公司所在嘅大廈內搵...

萬萬無諗到竟然會見到一間Cupcake小店!喜歡Cupcake嘅小妹一於要會一會下~

 

 

大門外有射燈投影出ACOCake字樣外還有一個蛋糕Display係門外,令人一睇就知道小店係賣蛋糕吧!

 

 

甫入店內就見掛着一幅又一幅嘅Cupcake掛畫,好多Cupcake,小妹快要發瘋啦!

 

而且更有數個位可讓客人在店內享用cupcake食品!!!

 

Wow!!!好多精緻又靚嘅cupcake、曲奇、手做糖霜...小妹花多眼亂呀!

 

一於由櫃頂開始睇起啦!

 

櫃頂有一枝枝飲品,當中有小妹最愛嘅Perrdies 有氣礦泉水同Esprit 有氣飲料...

 

 

下一層就有各式各樣嘅曲奇,不同造型可以適合不同派對!!! 

 

 

還有手做糖呀!好似細細過食嘅花塔餅呀!好精緻呀!

 

 

之後當然有佢地招牌cupcake啦!Mini版好得意呀!一口一個,平日party就啱曬。

 

 

小妹當然忍不住要同同事們分享啦!所以特別揀咗當日幾款Mini Cupcake買返公司俾同事...

分吃係Green Tea, 芝麻, 檸檬同香蕉。同事都讚味道不錯呀!

 

 

除左Mini Cupcake原來仲有為新人訂製Big Day Cupcake!

 

Cupcake有中式又有西式,就算Wedding點搞都可以Match到無有怕啦!

 

 

見到有D結婚公仔紙盒,原來ACCOCAKE唔止為客人整Cupcake仲有埋Packing,細心之極!

 

 

細心嘅ACOCake當然仲有為新人訂製結婚蛋糕,好細緻嘅花紋呀!

可想言之ACOCake手工巧手而且好有心思~

 

 

店入面仲有一樣令小妹心心眼嘅就係Le Cupcake de la alace...

到底係D咩等小妹為大家介紹啦!

 

 

登登登登...就係Cupcake底加上雪糕,再配上果仁&蝴蝶餅...未食就知口感會好豐富啦!

 

當日雪糕有榴連同熱情果兩個口味,本身小妹想試榴連,但可惜要返工只好試熱情果味...

 

雪糕香滑,入口散散酸酸甜甜味道,熱情果味十分RICH~

 

一問之下原來個雪糕係限量,出面無得買嘅...

 

雪糕上的焦糖海鹽醬,咸甜適中配上雪糕三個味互相Match!

 

Cupcake 味香而且鬆軟,再配上白滑Cream,一口食曬三層,口感豐富而且各有特式。

 

另外在雪糕旁邊嘅蝴蝶餅亦十分香脆,而Hazelnut用朱古力包住甜甜地但又不會蓋住棒子味,味道一流!

 

一杯就有多個味感,配上甜酸咸三個味道,太豐富大滿足呀!

 

想知多D關於ACOCake可以Click入其Facebook -->  https://www.facebook.com/acocake/timeline


文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好~


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~Blogspot | TheZtyle | Glamablog | BE | iTrial | F&B | Weshare | Elle | Pixnet | Openrice

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()