一向都喜歡試不同飲品嘅小妹近月就收到Lipton新口味台式奶茶,偷偷話你哋知其實係收到產品前小妹係美食展已經入咗9盒貨啦!

 

 

到底Lipton台式奶茶有咩魔力可以令小妹深深吸引要大手入貨,小妹以下就自有分曉~

 

 

今次台式奶茶有兩款新產品,一款係茉香奶茶(有九份茶樓小圖),另一款就係台式烏龍奶茶(有天后宮小圖)~

 

 

每盒奶茶都印有最佳有效日期,清清楚楚唔怕過期飲錯咗,但咁好飲未到過期都已經會飲曬啦!

 

 

盒面上還印有少少Lipton奶茶介紹,幾時係飲奶茶嘅時間...小妹嘅Milk Tea Time分別係Good Morning同3點3,唔知大家同小妹係唔係一樣呢?!

 

 

打開Packing入面就係一包包奶茶,一包一杯唔洗再加糖同奶,要飲So Easy啦!

 

 

一盒有10包,長條型包裝好易收藏,小妹係公司會放係筆筒內提提自己Tea Time要醒醒神!

 

 

每包奶茶上都印有最佳食用日期,而且仲有沖調方法...

 

 

 

 

一包奶茶+150ml水=香濃細滑奶茶~

 

 

首先同大家分享台式茉香奶茶先...

加入熱水後已經散發出濃濃茉香味,入口茉莉味濃郁,而且奶味濃滑,茶味及後陣陣散出,甜味對小妹來說就比較微微甜了一點!!!

 

媽媽同小妹一齊試仲話台式茉莉奶茶冇平時飲開嘅奶茶咁熱氣,又可以止到奶茶癮,叫小妹要回購呀!

 

 

小妹沖好奶茶後加入冰塊,凍飲依然可口!!!

 

烏龍迷小妹向烏龍奶茶出發啦!

 

 

沖好後烏龍味香味不算濃,而是散發出陣陣一般奶茶香味。

 

入口有烏龍味,而奶味又剛剛好,至於甜味又不會過火。

 

 

放入冰塊,凍飲亦十分美味!

 

 

無論一早起身飲定係Tea Time都好適合~

 

如果喜歡奶味濃/較甜的朋友小妹會推介台式茉香奶茶。但如果喜歡茶味濃的朋友小妹就會推介台式烏龍奶茶,當然兩者都好美味可口,兩款都帶返屋企,隔住隔飲就可以享受到兩個味道啦!

 

小妹仲有個健康小Tips,早餐時沖泡可以加入少少無糖即沖麥皮,麥皮就會帶有少少甜味同茶味,令麥皮更易入口,亦都會健康D~

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~

 

 

是次產品由tLipton提供, 想知更多產品資料可以Click入Lipton Facebook   

 

 

 

希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()