close

秋天又到,乾燥易抽乾皮膚水份嘅天氣coming soon...小妹為咗唔會想Dry爆皮膚破壞心情,一般都會做定好多補濕Treatment。

 

而早排小妹就接觸一件好好用嘅鎖水產品。產品不單可以為皮膚鎖水,而且仲可以令皮膚彈力提升,變得緊緻飽滿。

 

講咗咁多好處到底產品係咩?!

 

就係Bb LABORATORIES嘅透明質酸‧彈力蛋白‧骨膠原原液。

 

 

小妹見到原液介紹嘅單張上面寫住透明質酸可以鎖水、彈力蛋白就可以提升肌膚,而骨膠原原就令肌膚緊緻。

 

 

原來原液入面1克嘅透明質酸就能鎖住6公升水分,而保濕能力更加高達6000倍。肌膚將水分儲起先然後慢慢持續釋放,令肌膚日夜保持濕潤...化妝日子特別需要呀!

 

 

原液仲蘊含彈力蛋白,可以喚醒真皮彈性記憶體對抗因失去彈力蛋白而引致的下垂情況,令肌膚回復年輕亮澤有彈性。 

 

而膠原蛋白能支撐細胞結構主要元素,為肌膚提升支撐力,撫平皺紋,回復飽滿。

 

 

打開入面就見到4枝原液同瓶蓋整齊排列,好似向小妹招手一樣呀!

 

 

每枝原激都係5ml,好似好細枝咁,但用起來其實好多,一枝大約可以用上一星期...

 

當然因為原液內不含防腐劑,所以打開後最好一星期左右就要用完。

 

 

因為一枝可以用好多次嘅關係,所以都會有個方便封口嘅密封蓋!!!

 

個密封蓋其實用法好簡單...大家去片睇下~

 

 

https://youtu.be/QJ99LQ0tyBE

 

幾秒就可以整好,So easy!!!

 

 

整好枝原液就緊係要試下用啦!

 

 

打開輕輕就可以倒出原液,透明嘅原液呀!

 

 

再係手上一試感覺,一下就輕易推開同被肌膚吸收。

 

 

推開後感覺好清爽,完成唔會有精華原液搽完後黏笠笠嘅感覺。

 

而且仲好似有注入水份漲卜卜嘅感覺,太舒服啦!

 

 

上面個份量已經足夠均勻搽滿成面同頸啦!

 

 

洗完面後小妹就馬上係臉上、額頭同下巴等較易缺水位置搽上,再用掌心微溫輕按。

 

 

塗完後可以感覺到肌膚注滿水份,水潤感覺很強。

 

特別係化妝前用就可以令妝容Keep到好耐。

 

 

小妹已經用完一整枝,感覺皮膚彈力提升,肌膚漲卜卜,連D細紋(特別係額頭位)都減淡咗。

 

仲有個Tips,係女士每月嗰幾日搽效果更加明顯,晚上搽後起身第二日肌膚Keep到水潤感覺。

 

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士各有喜好,體質亦各有不同~


是次產品由Bb LABORATORIES
贊助,文中產品成分由品牌提供 ,想知更多產品資料可以Click入 Bb LABORATIORIES / Bb LABORATORIES Facebook


希望大家會鍾意小妹分享,小妹仲有其他Blog,FB PageIG,歡迎大家去睇~ 

 

BlogspotTheZtyleGlamablogElleUlifestyleBLBE| Weshare |iTrial |Pixnet |OpenriceYoutube

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    April 四月小妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()